<div id=
 
12

Hételeji kínzó kérdés

KentaurBen , 2011.05.23. 09:51

Ha úgy hozná a Zélet, hogy lakberendező/belsőépítész segítene lakásod/házad/nyaralód/céged/éttermed/szállodád belső kialakításában, kit választanál?


1. Női tervezőt, mert ...
2. Férfit választanék, mert ...
3. Egy olyan stúdióhoz fordulnék, ahol nő és férfi egy csapatban dolgozik, mert ...
4. Egy nők alkotta stúdió munkájában bíznék igazán, mert ...
5. Egy pasik alkotta tervezőcsapat lenne a legjobb, mert ...
6. Leghülyébb kérdés evör, ui. ennek semmi köze a nemekhez.

Feladat: fejezd be - a szívedhez leginkább közelálló módon - a mondatot.
Kérem.
Köszönöm.


(fotók innen)

Címkék: nők

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr732925469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ezsda 2011.05.23. 09:57:50

Tsak férfi tervezőt választanék, sokkal lyobb az improvizációs készségük, sokkal kevésbé földhöz ragadtak, szélesebb perspektívát látnak át, mint egy nő. (Ui.: ezt nemcsak a lakástervezésre értem.)

Örökmozgó 2011.05.23. 10:25:22

5. Leghülyébb kérdés evör, ui. ennek semmi köze a nemekhez.

Olyat választanék, akivel lehet kommunikálni, igyekszik engem megismerni vagy én ismerem az ő ízlését, esetleg már láttam munkáját, ami megfogott.

NDX 2011.05.23. 10:42:00

egyáltalán nem hülye kérdés, sőt, a blogot olvasgatva mostanában post hasonló dolgok jutottak eszembe (főleg az 'ahol a férfi lakik' rovatnál).
mindenféle agyatlan előítélet meg kirekesztés nélkül én a 2. v 5. (esetleg 3.) pont mellé tenném a voksom. az a véleményem (és persze inkább feltételezésem, mint tapasztalatom), hogy ebben a szakmában -hasonlóan mondjuk a divattervezőkhöz- indokolatlanul kevesen vannak az igényhez, kereslethez képest a férfias férfiak. és azért, horribile dictu, ha már nemek szerint differenciáljuk az ízlést, talán a szexuális orientáció sem elhanyagolható. nem akarom h hímsovinisztának v homofóbnak hasson, amit kifejezni akarok, de általánosságban szerintem igaz, hogy egy nő v egy meleg nem tud teljesen kilépni a saját paradigmájából, még ha maximálisan profi is: ha egy férfi számára dolgozik, csak felvett, megtanult dolgokból építkezik, ami sokszor erőltetettnek hat, és a kreativitásnak is jobban gátat szab. kivételek nyilván vannak, de ha közel azonos képességű szakemberek közül kell választani, akkor egyértelműen a hasonló nemű és érdeklődésű, ezért ösztönös ízlésben feltételezhetően hozzád közelebb állót választod.

samtelen 2011.05.23. 12:43:12

Én férfit választanék, vagy egy több férfiból álló csapatot, mert gyakorlatiasabbak és talán jobban látják az objektív szempontokat. A lakásom bebútorozását főleg apukám és bátyám diktálta, és ezzel nagyon jól jártam, mert áttekinthető lett az egész, és hihetetlenül praktikus. Tényleg mindennek meglett a helye. Nélkülük szerintem most egy összekukázott bútorokból álló szemétdombon laknék, azt hiszem :-) Így viszont nincs az a női lakásokra inkább jellemző, túlzsúfolt, fülledt budoárossága az egésznek.

Ja és tetszik a blogtali ötlete, én szívesen jönnék :-)

Énbagoly 2011.05.23. 13:03:12

Szerintem nem a lakberendező neme számít.
Nagyon fontos, hogy gyakorlatias legyen, de elég merész is. Merje felrúgni a szabályokat. Ne a trendnek dolgozzon, hanem nekem.
Vannak sztártervezők, akik minden egyes alkalommal hasonló stílusban alkotnak, és könnyen felismerhető a művük. Ezt én nem szeretem. Rólam szóljon a lakásom, ne XY sztártervezőről.

Ja, és még egy nagyon fontos szempont. Rendelkezzen jól bejáratott, jól dolgozó szakembergárdával. Vagy ha nem is közvetlenül ő, de tudjon jó szakembereket ajánlani, mert egy jó tervet is nagyon el lehet cseszni egy magyaros buherával.

Willamka 2011.05.23. 18:28:50

Nő létemre férfit választanék. NDX pontosan és finoman kifejtette, amit írni akartam :)

AnnaPanni 2011.05.23. 19:24:40

A fodrász és A doki legyen férfi. Ha lánykalakást, (budoárt) rendeztetnék be, akkor azt egy férfira bíznám, ha pedig gyerekes családi otthont, azt egy vegyes párra. Ha saját pici boltot nyitnék, biztosan nőt kérnék fel, ha hatalmas terű üzlethálózatom lenne, akkor férfit.

Brüsszeli csipke 2011.05.23. 20:39:30

@Örökmozgó: Szívemből szóltál.
Semmi köze a nemekhez. Ha nem érez rá arra, hogy ki vagyok és mit szeretnék, akkor köszönöm a beszélgetést, de semmi mást nem kérek.

rekatot 2011.05.23. 21:34:08

6. Leghülyébb kérdés evör, ui. ennek semmi köze a nemekhez. :)))

Az a fontos, hogy érezze, hogy mit akar a megrendelő és tényleg fontos, hogy legyen megbízható, minőségi munkát végző kivitelező társasága.

A nemekkel kapcsolatban nekem is volt egy ideig hasonló felvetésem a fenti véleményekhez, de mára ez megváltozott.

Öreg Sam 2011.05.24. 08:46:44

@Énbagoly:
Igenigen,nagyon fontos számomra is,hogy ne számitógép előtt ülő 3D technikát profin előadó férfi/nő legyen,hanem igenis gyakorlatias "terepen" dolgozó belsőépitész/berendező.
Érdeekes adalék: életemben 4 házat épitettem,mindegyiknek más stilusa volt,kezdődött a szolid polgárinál,és az organikuson át a szinte steril minimálnál végződött.Ennyit "fejlődik/alakul" az ember,ha tul sokat él :)

Borsika16 2011.05.28. 10:38:09

Bocs, hogy nem a kérdésre válaszolok, de a 8. képen van két lámpa.
Mingkettő nagyon tetszik, esetleg nem tudja valaki, honnan lehetne olyan szedreset beszerezni?
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása