<div id=
 
4

I'm back

KentaurBen , 2011.07.11. 10:48

Sziasztok!

Megjöttem!

Hiányoztam?

Ti nagyon!


Az elmúlt pár napban tudatosan töltöttem nagyon kevés időt a gép előtt, inkább bejártam tolnátbaranyát :)


Remélem mindenki túlélte valahogy ezt a 7végi hőbuborékot (bevallom én ma hajnalban már kikúsztam a teraszra és napfelkeltéig ott szundikáltam), állítólag a hét már mozgalmasabb lesz hőmérsékletileg, és ígérem blogilag is, hiszen lesz Fruska-beszámoló és új magazinos játék is! :)


Egyelőre mára két házat és egy kisházat hoztam nektek, egy Dél-Afrika-it meg egy spanyolt...

... a kisház meg annyira egyszerű, mint egy faék.

Tényleg.

Csak egy szépen dekorált szoba van benne, semmi más. Se fürdő, se konyha, se WC.

Viszont még így is tetszik :)


Zenemeg:

Jon Hopkins - Light Through The Veins by Double Six

Dél-Afrika-i:


Madrid-i:


Kisház:

Címkék: férfiak nők közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr23056878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JM_JM 2011.07.11. 12:44:40

.... és tolnabaranya?

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2011.07.11. 13:02:43

@JM_JM: a tolnabaranya most a Balaton-felvidéket és Egerszalókot, Egert jelentette :) brutálszuper volt! :)))

JM_JM 2011.07.11. 17:08:27

@KentaurBen: .. és a blogra nem jön onnan semmi? "Csak" dél-afrikai, spanyol?

Esja 2011.07.11. 19:05:23

Hm, ez a zene! Már vártam mikor szólal meg Chris Martin...
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása