<div id=
 
3

Filmes enteriőrök - True Blood/Bill rezidenciája

KentaurBen , 2011.07.20. 10:36

Sajnos ezt a sorozatot - mármint a True Blood-ot - nem védhettem ki, hiába nincs kábeltévém meg tányérantennám, a vámpírmánia nagy úr, úh. True Blood online addikció van kéremszépen.


Azok számára, akik nyomon követik a sorozatot, a nemrég kezdődött 4. évadban észlelhették, hogy Bill Compton romos kecója igazi - amerikai módon telezsúfolt - rezidenciává nőtte ki magát.


Az extrém ráncfelvarrás nyomán létrejött új set egy befolyásos, gazdag és kifinomult ízlésű úriember karakterét rajzolja meg, ám szinte nyoma sincs életkorából fakadó nosztalgiának, a létrehozott enteriőr ízig-vérig (muhaha) kortárs.


De ne felejtsük, azon kívül, hogy egy királyé, agglegénylak is egyben... csajok, kezeket fel, ki szerint szexi a berendezés?

(bár vannak olyan hölgyek - nyilván azok között, akik e posztot olvassák egy sincs -, akik szerint a gazdagság eme nyilvánvaló jelenléte maga szexi :)


Szóval ilyen volt:


Ilyen lett:


Hogy tetszik?


Ez a kis gifmozi meg bónusz.

By the way, hogyan foglalja el magát ebben a szinte monszunszerű esőben az, aki szabadságon van? 


Zenemeg mi más?

Bad Things by Adam Rogers

Címkék: férfiak

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr433082724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judó :-) 2011.07.20. 10:58:26

Óóóó.. Már van 4. évad? :O Lemaradtam róla... :D
Nekem valahogy az előző ütött-kopott, kecó jobban tetszett. Mármint talán jobban illett a karakterekhez/történethez- igaz, mivel a 4. évadot még nem láttam, nem tudom, mi a sztorija a felújításnak. :)

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2011.07.20. 11:04:12

@Judó :-): Van bezony! És azért nem írtam a háttéreseményekről, mert nem akartam nagyon spoilerkedni, csak egy kicsit :)

Willamka 2011.07.29. 08:54:54

Az előző kéró nem tetszett, mert koszos volt. Nem kopottnak éreztem, hanem kifejezetten koszosnak. Az új nem az én ízlésem szerint van berendezve, de megnyugtatóan hatott, amikor megláttam :) Ami érdekes, hogy az új királynak nem telik egy menő laptopra?? Nagyon gáz az asztal mellé állított ház.
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása