<div id=
 
6

Az én (skandináv) egyilyetatelekrém. Már megint.

KentaurBen , 2011.08.30. 12:15

Elértük a 3000-es klubtagságot a Facebookon, aminek nagyon örülök, sose hittem volna, pláne, mikor elkezdtem ezt az egészet csinálni, köszönömköszönöm, elsősorban nektek, aztán a barátaimnak és a szeretteimnek, akik türelmesek velem, pedig tőlük veszem el az időt, hogy a bloggal foglalkozzam...

Hogy mire jó 3000 rajongó? (Először is annyira nem szeretem ezt a szót. Nevezzük inkább klubtagnak vagy támogatónak.)

Ez, bár így soknak tűnik, valójában sokkal kevesebb.

Mikor látott bármelyikőtök max. 40-nél több lájkot bármelyik bejegyzésnél?

És bár kifejezetten szeretem, ha érdemi  - vagy akár ökörködős - kommentelés zajlik bármelyik bejegyzés után a Facebookon, mikor vett ebben részt max. 20-30 emberkénél több?


A blog olvasótábora - és nem csak ennek a blognak - passzívan élvezi a nap mint nap feltett képeket, zenéket, a frissített naplót.

És úgy tűnik, ez így van jól, hiszen mindezek tudatában csinálom én is, mert ez az én kattanásom, szenvedélyem.

Higgyétek el, máshogy nem is lehetne, csak szerelemből :)

És a téma az, ami minket összehoz (bár több visszajelzésnek jobban örülnék csak mondom...:).


Még a nyár elején pedzegettem, hogy lehetne tartani egy blogtalálkozót, egy amolyan író-olvasó összeröffenést, ahol találkozhatnánk, végre én is látnám élőben, kik az olvasóim, kiknek írom nap mint nap az ÁAT-t, de aztán hirtelen berobogott a színesszagos nyár, és elfútta a dolgot.

Most viszont újra feléledt bennem a vágy, és megint azon agyalok, mint a múltkor, hogy kellene, hol kellene...???


Lehetne sima romkocsmázás, vagy legyen szakmai sztárvendég? Fotós? Környezet-pszichológus? És ez a legújabb ötletem: lehetne egy pop-up bolhapiacot vagy design-piacot csinálni a város valamelyik pontján... egy éppen üresen álló, de jól megközelíthető helyen.

Tehát bővebben:

Design-piac - az általam nagyra tartott designcégek, bútor- és kiegészítőket forgalmazók, designerek, művészek egynapos vására

vagy

bolhapiac ill. kirakodóvásár minden magánszemély számára, akinek van eladó, használt szépsége, bútora, dísztárgya... egy amolyan jó hangulatú egynapos "garázsvásár" (amelyek magyarországi koordinálására már Facebookos csoport is alakult, érdemes csatlakozni). 


És mindezt meg lehetne még spékelni pl. egy fotókiállítással is!!!


Hm? Nektek melyik tetszene? Mert nekem ez mind nagyon :)


Írjátok meg kommentben, lécci, most komolyan, mert szívesen fektetnék inkább abba energiákat, amire sokan eljönnek, mint abba, amire csak mondjuk, ketten...


Na de ennyit a komoly(? :) dolgokról, jöjjön a mai téma: kisház valahol.


Akik régebb óta követik a blogot, tudják, hogy van nekem egy ilyen kisház-kattanásom.

Városi emberként (de akinek gyerekként igen meghatározó falusi nyaralászásai voltak) mérhetetlen vágyat érzek arra, hogy legyen valami szép helyen, falun egy kicsi házacskám.

Egyesek szerint, ha az ember - amellett, hogy effektíve lépéseket tesz a megfelelő irányba - kellően pozitívan áll a dolgokhoz, és részletesen elképzeli, milyen lenne az a kicsiház, az bevonzza azt.


A mai bejegyzéssel tehát a bevonzós energiákat erősítem egy skandináv stílusú kisházas, egyilyetatelekrés válogatással.


Zenemeg, mi más, mint Röyksopp, vagyis nem, meggondoltam magam, legyen egy fokkal zúzósabb, csak hogy tényleg legyen erő abban a bevonzásban:

The Weeknd 'Wicked Games' (Marco Del Horno Remix) by Bullet Train Records

Fotók innen, innen és innen.

Ha tetszett a bejegyzés, gyere, csatlakozz a blog Facebookos klubjához.
Ezt megteheted ide kattintva.

Címkék: férfiak nők közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr493190318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szöszmösz 2011.08.30. 14:01:51

szerintem jó ötlet a blogtalálkozó, de a vásározás elsőre talán túl nagy falat lenne, nem? viszont a szakmai témájú beszélgetés tetszőleges helyen, az nagyon jól hangzik! :) legyen! :)

engela 2011.08.30. 21:05:17

szerintem legyen garázsvásár és romkocsma, és vidéki kisházat is szeretnék és loftot is...
ma minden tetszik :)

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.09.01. 14:32:49

Hol van már a telekmagyarország? Már minden élvezhető telekre lakópark épült. De oda is jók a cuccok!

nneirda 2011.09.03. 19:17:37

Nekem a masodik otlet jobban tetszik, emberkozelibbnek tartom. A "bolhapiac ill. kirakodóvásár minden magánszemély számára, akinek van eladó, használt szépsége, bútora, dísztárgya... egy amolyan jó hangulatú egynapos garázsvásár" verziora gondolok.

Sajnos en nem tudok jelen lenni, barmelyik is valosul meg, mert eppen gyerekem szuletett es messze is lakunk, grrr!
Mi Franciaorszagban lakunk es itt evente ketszer van "garazsvasar" a faluban, vagy nem is tudom minek nevezzem, talan siman bolhapiacnak? Az emberek kiviszik az olyan cuccukat a terre, ami nem kell es eladjak 1-2 Euroert, igaz, vannak olyan csemegek is, amik akar 100 Euroert is elkelnek, de a koncepcio az, hogy tuladjon az ember par fillerert a regi targyain, csak ne kelljen a kukaba dobni.
Az ilyen falusi, kisvarosi bolhapiacon jokat lehet dumalni is az egyebkent fridzsider franciakkal.
Aposom nagy rajongoja a bolhapiacoknak, minden vasarnap keres maganak egyet a neten, mivel a kornyeken minden vasarnap lehet talalni egy olyan varost, ahol eppen van bolhapiac, Del-Franciao-ban sokkal romantikusabbak, mint Parizs kornyeken.
Bocs, ha ezt mindenki tudta, csak en egyedul nem (nem olyan regen elek Franciao-ban).

Na, eleg sokat fecsegtem.

Udvozlettel
nneirda

Katalény 2012.01.25. 12:42:43

Én benne lennék a romkocsmázásban és a bolhapiacolásban is :)

És Nneirda, tök jó, hogy elmesélted ezeket, én speciel nem tudtam.

charall 2013.09.22. 21:41:16

szia...
ma jöttem hozzád először de máris otthon érzem magam.
kisházmániám legmélyebb bugyrából üdvözöllek :D
nagyon köszönöm a pontnekem képeket.
bocs, nem néztem dátumot, de ha aktuális, igazán boldog szülinapot!
és jó lehet egy háromezres blog :P
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása