<div id=
 
5

Kids, kids, kids

KentaurBen , 2011.09.06. 11:37

Megjött a Zősz, elkezdődött a suli, és azok a szülök, akiknek lánygyermeket dobott a gép, tudják, hogy a nyugalmas nyári időszak után eljött a szülinapi zsúrok és pizsipartyk ideje is.

Nincs is ezzel semmi baj, a barátságok kiépítése (öribari) és a gyűlölt ellenségek (örihari) kezelésének megtanulása egy életre ad leckéket bőven, nem lehet elég korán kezdeni.


Ahogy augusztus elején egy röpke pillanatra próbáltam a figyelmeteket a gyerekszobák berendezésére fordítani, most újra eljött az idő, egy, a mai bejegyzésben bemutatott fotós projekt kapcsán: James Mollison fotós a világot járva és gyerekek szobáit fotózva összeállított egy albumot, Where Children Sleep (a címre klikkelve megtekinthetitek az egész könyvet) címmel.


Íme pár fotó. Tanulságos, nem?

(kb. ugyanannyira, mint ez a hivatalnokok irodáit bemutató fotósorozat)


ZenemegmégmindigLAMB:

Lamb - Gabriel (Original) by IKONO

Vidámabb vizekre evezve és egyben visszatérve a poszt elején pedzegetett buli-sorozatra:

egy tiniszülinapi zsúrra voltam hivatalos múlt szombaton, no, nem mint vendég, mint inkább a család (dekoratőr)barátja, abból is az a DIY-féle, szűkebben a recycling-típusú.

Tehát mértem, vágtam, ragasztottam, fűztem, csippentettem, kötöztem...


Üres PET-palackok aljából virágokat:


Vastag ragasztószalag és soook-sok már nem használt CD-ből fotózkodósfalat:


Megtartott korábbi díszcsomagolásokból vidám zászlócskákat az udvarra:


Abból a pár fotóból, amit ott lőttem, készült egy "kisfilm", ezittaz: Let's push the party-button ON!

Végül egy bizonyító erejű fotó, miért ne engedj infantilis felnőttet tinik közé: megtanítottam az egyik "tutifinomságot" nekik: m&m cukorkákkal töltött chips.

Csak ennyit mondok: Imádták!


Ha tetszett a bejegyzés, gyere, csatlakozz a blog Facebookos klubjához.
Ezt megteheted ide kattintva.

Címkék: közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr763206189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daniferi 2011.09.06. 18:59:29

Ezt a töltött chipset megkóstolom én is :D

2011.09.06. 19:51:36

Hogy ez a töltött csipsz miért nem nekem jutott eszembe?! :-)

mutant · http://universal.blog.hu 2011.09.06. 20:22:11

A szobafotók másik blogon voltak már, mellé is írták a gyerekek történeteit és a neveiket.

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2011.09.06. 20:27:52

@mutant: csak EGY másik blogon? biztos vagy benne? :)))
(mellesleg a könyv címére klikkelve magához a könyvhöz jutsz, ahol autentikusan elolvashatod a képekhez tartozó információkat)

suzelarousse 2011.09.06. 21:17:12

Kedves Ben!

Mindig meglepsz, hogy milyen széleslátókörű vagy, és mennyire nyitott szemmel jársz.
Egyszerűen nem csak éles, hanem okos szemed van. Sokan, sokféleképpen blogolnak, akár ugyanarról is (miért ne?), de itt minden együtt van ahhoz, hogy azt mondhassam, hogy kinyitod nekem az ajtót, hogy meglássam mögötte a világot.
Köszönöm!
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása