<div id=
 
27

Ssssúlyos gyermeki képzelet és parák (+18)

KentaurBen , 2011.10.12. 10:42 · 2 trackback

Volt már szó korábban arról, melyek voltak szerintem a filmtörténet legfélelmetesebb filmbéli helyszínei, és kérdezgettelek is már benneteket, mit szoktatok csinálni, ha esetleg egyedül maradtok otthon, és - urambocsá - féltek.


Ma nem azért került 18-as karika a poszt címe mellé, mert valami hűdeszekszuállissos képeket láthattok majd, hanem mint a bevezető mondatokból kiderülhetett: félni fogunk ma egy kicsit, meg borzongani, méghozzá az ártatlan gyermeki fantázián keresztül.


De nem rohanjunk annyira előre, indítsunk szoftosabb fantáziákkal, parákkal:

Egy francia televíziós csatorna - a TIJI TV - egyik reklámkampányához , amelynek kb. az volt a lényege, hogy "Fantáziadús, akár a gyermekek", készítette a párizsi DDB reklámügynökség az alábbi printeket:

kezeket fel, voltak esetleg valakinek gyerekkorában hasonló képzetei? :)


(A stáb: Advertising Agency: DDB, Paris, France, Creative Directors: Alexandre Hervé, Sylvain Thirache, Copywriter: Matthieu Elkaim, Artistic Director: Pierrette Diaz, Art Buyer: Marine Rolland, Advertiser’s Supervisor: Thomas Granger, Account Supervisor: Michel Mimran, Peintre: Richard N’Go, llustrator: Pierrette Diaz)


Ettől súlyosabb fokozat, James Cauty "Splatter" (azaz "Fröcskölés") c. sorozata, ahol a már oly sokat emlegetett "Milyen agresszívek ezek a Tom & Jerry rajzfilmek!" félelmek beigazolódnak, mármint egy-egy rajzfilmen belül, ui. a kedves rajzfilmfigurák tényleg kinyírják egymást, cenzúrázatlanul, nem ám, hogy úgysem hal meg egyik sem... de.


A "felkavaró képek" után videó is van:


Na, ha eddig nem volt semmi para, csak egy kis undorkodás, akkor most jön a feketeleves, aki nem bírja az ilyesmit, most kattinthat a poszt végén inkább valami másra.

Én szóltam.


Joshua Hoffine "Horror-Photography" c. sorozatából következzen pár igen valósághűre fotózott gyermeki para.


Szegény szőke kislány többször is - talán jogosan? -  nagyon fél:


"Ennyit már a tudomány és a technika újdonságaiból."
„Véget ért a móka mára, zárul Miki móka tára. De ha tetszett nemsokára – Tercsi, Fercsi, Kata, Klára, s valahány név  a naptárba’ – Eljövök még hozzátok. Viszontlátásra, pajtások!”

 

(legelső kép: Stephen King, It c. filmjének egyik szereplője, akit rockyhorrorpictureshow-Tim Curry alakított legfélelmetesebb bohóccá evör)


Ha tetszett a bejegyzés, gyere, csatlakozz a ágy-asztal-tv blog Facebookos klubjához.
Ezt megteheted ide kattintva.

Címkék: férfiak nők

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr493296927

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mitől fél, aki a haláltól fél? 2011.10.12. 16:51:17

Egy ideig nem értettem, miről szólnak azok a problémák, amikkel segítőként sokszor találkoztam: teljesen alaptalan egészségügyi félelemmel hozakodtak elő kliensek, például avval, hogy a próbafülkében elkaphatták-e a HIV vírust, mikor a címke felkaristo...

Trackback: Olvashatok-e Harry Pottert a tíz éves kisfiamnak? 2011.10.12. 16:50:52

Tisztelt Bujdosó Karolina! Az ön véleménye szerint tíz éves kisfiamnak olvashatok-e Harry Pottert? Egyáltalán javasolja-e. Mondtak rá hideget, meleget. Üdvözlettel Sz. Anita Kedves Anita! Az írónő véleményével többé-kevésbé egyet értek, aki azt aj...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter2014 2011.10.12. 12:19:58

Jó poszt... Inkább nem mutatom meg a kölöknek... :)

seahawks 2011.10.12. 12:23:23

nem értem a poszt lényegét, célját...

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2011.10.12. 12:28:05

@seahawks: te ismerted már korábbról ezeket a projekteket?

pepshop 2011.10.12. 12:44:09

a James Cauty sorozatot már láttam korábban, de a többi is jó. fokozza a közelgő Halloween hangulatot :)

lépcsőpara nekem is volt. Balcsin. csak ácsorogtam a parton és nem mertem lemenni a siklók miatt amik ott voltak mindig a lépcső alatt :$
meg az ágyról nem mertem lelógatni a lábam, mert féltem, h kinyúl egy kéz és elkap.

Gaspacho (törölt) 2011.10.12. 12:59:57

na fasza! most már én is félek!

Tom és Jerry fan · http://www.tomesjerryfan.hu 2011.10.12. 13:04:43

A rémképek szerintem a legtöbb gyermeknél előjött, szóval teljesen találó, mert nekem is voltak hasonló félelmeim!

Tom és Jerry hála égnek nem ilyen agressziót képviseltek a '40-es években sem :)

-etti- · http://ettimese.blog.hu/ 2011.10.12. 13:10:05

Nem mondom, rémisztő képek! De az én tegnapi átváltozásom se kutya! :-)

ettimese.blog.hu/2011/10/11/zombi_e_vagy_1

Muffin, a plüssmacska

minyimaaa 2011.10.12. 13:22:46

jó gyűjtés, grat !

Pesti Kornél 2011.10.12. 13:48:13

"Ennyit mára a tudomány és a technika ÚJDONSÁGAIBÓL."
Klasszikusokat csak pontosan :)

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2011.10.12. 14:13:35

a buhócoktól mai napig feláll a szőröm...

mutant · http://universal.blog.hu 2011.10.12. 14:25:05

Jó képek nagyon:) Szerintem velem lehet a baj, mert egyiket sem képzeltem el:D Az ágyunk alatt, ha lett is volna bármi,tutira nem féltem volna, mert még 5 emberrel osztoztam az ágyon :)

@mrbloodbunny: Bohócokat én sem csípem, parák eléggé.
@Tom és Jerry fan: Dehogynem:)

Putz Patrik · http://ppf1.blog.hu 2011.10.12. 14:26:45

1985. január 17. Műsorváltozás a Magyar televízióban. A hattyú halála helyett az Alfa Holdbázis A sárkány birodalma c. epizódját vetítik.
Abban pedig ez a jelenet volt:
www.youtube.com/watch?v=7tbXhu09m5s
Nyolc és fél éves voltam akkor, de a mai napig emlékszem, hogy sikoltottunk a nővéremmel a tévé előtt... nem is nézhettük tovább, a többi gyerektől tudtuk meg másnap a suliban, mi volt a film vége.

Idet 2011.10.12. 14:47:44

Én mese vagy film alapon sosem féltem, de egyszer azt álmodtam, hogy anyám arcán úgy kunkorodik föl a bőr, mint a szalonnáé sütés közben. Rémes volt. Utólag rájöttem, hogy a hipó hatásáról beszélt valaki, hogy nehogy hozzányúljak...

Messzi Vetek 2011.10.12. 14:51:38

"Kedves gyerekek, ma elmesélek nektek egy mesét, de csak akkor, ha NEM IJEDTEK MEG!"
youtu.be/Hp7z0PnVCCM

ez hogy maradhatott ki??? :)

Globetrotter2014 2011.10.12. 15:02:58

@Putz Patrik: igen ez egy generációnak maradt meg. Amúgy ez a sorozat még most is nézhető...

Szergej55 2011.10.12. 15:43:00

Ez a Tom és Jerry bejött XD

Nicky Santoro 2011.10.12. 15:49:17

@Putz Patrik: ez rohadt para volt nekem is gyerekkoromban. Valamiért az is félelmetes volt amikor az Onedin család egyik részében a faszi elsüllyedt a gabonában. De az abszolút para ez: youtu.be/KF-yh4mU6ps
ettől a mai napig befosok ha hallom.

OftF 2011.10.12. 15:58:06

csak a kígyó volt meg, de az nagyon

pepshop 2011.10.12. 18:05:56

még az x-akták zenéjétől borsózik a hátam mai napig. kellett nekem azon felnőni :D

Lázár Márta · http://fengshuitrend.blog.hu/ 2011.10.13. 00:10:49

hát, ez se egy vidám posztocska... :) grrr.

seahawks 2011.10.17. 09:18:47

ne haragudjatok, de ti hány évesek vagytok, hogy ilyen gyermekded módon beszélgettek a gyermekkori karácsonyokról?

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2011.10.17. 13:18:01

@seahawks: szia. ezt a kommentet biztos ide szántad?
ha igen, mire is reagáltál?
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása