<div id=
 

I'm back

KentaurBen , 2012.07.20. 11:06

anyitó.gif

Halló! Újra a fedélzeten!


Életem lexarabb nyaralásán vagyok túl, ami ne azt jelenti, hogy elutaztam, kiraboltak, majd el, ezután külföldre vittek, hozzáadtak akaratom ellenére egy olyan nőhöz, akit sosem láttam, majd kényszerítettek, hogy megegyek 10 tányér csípős halászlét (amit utálok) ésatöbbi ésatöbbi... hanem egyszerűen nem történt velem semmi.


Biztos nem kívántam elég hangosan a fejemben, amit valójában szerettem volna, amikor nyár elején láttam egy hullócsillagot: mondjuk bármelyik ottakaroklenni-t, amit valaha is felettem a FB-ra.

Mindesetre arra jó lehetett, hogy kicsit agyaljak az életemen (meg a világmindenségen, meg mindenen), ki, mi, merre, hogyan tovább...


Na, szóval itt vagyok újra köztetek, remélem mindenki jól van...és ami a jó hír: még van egy csomó nap a nyárból!


Mára, csak úgy beköszönésképp egy szép argentin vendégházat hoztam: House of Jasmines.


Zenemeg:

houseofjasmines01.jpg

houseofjasmines02.jpg

houseofjasmines03.jpg

houseofjasmines04.jpg

houseofjasmines05.jpg

houseofjasmines06.jpg

houseofjasmines07.jpg

houseofjasmines08.jpg

houseofjasmines09.jpg

houseofjasmines010.jpg

houseofjasmines011.jpg

houseofjasmines012.jpg

houseofjasmines013.jpg

houseofjasmines014.jpg

houseofjasmines015.jpg

houseofjasmines016.jpg

houseofjasmines017.jpg

houseofjasmines018.jpg

houseofjasmines019.jpg

houseofjasmines020.jpg

houseofjasmines021.jpg

houseofjasmines022.jpg

houseofjasmines023.jpg

houseofjasmines024.jpg

houseofjasmines025.jpg

Ha tetszett a bejegyzés, gyere, csatlakozz az ágy-asztal-tv blog Facebookos klubjához.
Ezt megteheted ide kattintva.

Címkék: férfiak nők közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr284667725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása