<div id=
 
komment

Long Island-i nyugi

KentaurBen , 2013.01.29. 16:18

longisland01.jpg

Az ÁAT-ről beszélgettünk minap egy ismerősömmel, és toltam egy kis siránkozást, hogy "éngemmilyenkevesenlájkónak", meg minden, erre Ő mondott egy érdekeset.

Szerinte azért van, mert nálam nincs olyan sok habosbaboscukijajdeszépcsajszis lakber cucc, mivel pasiként nyilván nem is olyanok a kedvenceim, és így az olvasótábor sem az a meglátegyjujjdeszépetészsigerből-lájkolós.

M̶i̶n̶d̶e̶z̶t̶ ̶a̶l̶á̶t̶á̶m̶a̶s̶z̶t̶a̶n̶i̶ ̶l̶á̶t̶s̶z̶i̶k̶ ̶a̶z̶,̶ ̶h̶o̶g̶y̶ ̶a̶ ̶m̶i̶n̶a̶p̶.̶.̶.̶ na, és itt most először hosszan fejtegeni kezdtem valamit, de aztán belefáradtam, és kitöröltem.

Hogy mindez tényleg így van-e, nem tudom, örülök, ha jelzitek, ha valami olyat tettem ki/fel/meg/rá..., ami nektek is tetszik de ha nem, úgy is jó :)

Jöjjön ezért ma jusztis egy pasis víkendház. Szép, letisztult és elegáns. Laknám.

Zenemeg:

Just So - Agnes Obel by [PIAS] Recordings

 

longisland02.jpg

longisland03.jpg

longisland04.jpg

longisland05.jpg

longisland06.jpg

longisland07.jpg

longisland08.jpg

longisland09.jpg

longisland010.jpg

longisland011.jpg

 longisland012.jpg

Címkék: férfiak

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr345051372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tüskés habcsók · http://habcsi.blogspot.com/ 2013.01.30. 12:50:05

szerintem a lájkolók/szavazók/mindenbenrésztvevők nagy része a tinilányok közül kerül ki, s bár utálok általánosítani, mégis azt kell mondjam, hogy sajnos manapság egyre romlik a fiatalság közízlése. egyre kevesebb a "lázadó" és egyre többen csatlakoznak a nyájhoz, ami szerintem igencsak rossz irányba vonulgat.
én még most sem szántam rá magam a fészbúkra, egyszerűen elborzaszt az, ami ott zajlik...és most itt a magánemberek magamutogatására gondolok, nem pedig azokra, akik próbálnak némi szépséget csempészni mások életébe. te ez utóbbi bandába tartozol és amit teszel azt nagyon jól csinálod. a blogod és azon átszivárgó személyiséged magával ragadó és úgy tökéletes, ahogy van :)
szóval rá se ránts a lájkokra (ritkán szólnak arról, amiről kellene) csak haladj a kis utadon, jó irányba mész :)
küldök egy hatalmas ölelést és le a kalappal a mai házikó-választásod előtt is! én is laknám (és nem is olyan pasis - vagy én vagyok az?!? hm) :)

Vizimazsom 2013.01.31. 11:06:47

"Szép, letisztult és elegáns. Laknám."
Szerintem is. Igen, én is.
Like. :)
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása