<div id=
 
komment

Ausztrál kicsiház

KentaurBen , 2013.02.20. 15:49

ausztrál01.jpg

Van nekem ez a kicsiház-mániám, mármint hogy eccer biztos lesz nekem ilyenem, ahol pusztán annyi is elég lesz a kikapcsolódáshoz, ha a tornácra leülve elszívhatok egy cigit és gyönyörködhetek a kilátásban (hegyekvagydombokmegtó kombót látok magam előtt képzeletben, alább nem adom :)

De most ez nem ragozom, így is megkaptam már korábban kommentben, hogy akkó vegyél egyet magadnak, vazze...

...inkább van itt ez a nyitókép, amit már én is megosztottam korábban a Facebookon, de most belebotlottam a ház többi részébe is.

Ó(!)sztrália.

Zenemeg:

Massive Attack - Tear Drop by Surface View

ausztrál02.jpg

ausztrál03.jpg

ausztrál04.jpg

ausztrál05.jpg

ausztrál06.jpg

ausztrál07.jpg

ausztrál08.jpg

ausztrál09.jpg

ausztrál010.jpg

ausztrál011.jpg 

Címkék: férfiak nők közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr815094293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása