<div id=
 
1

Hirtelen 40

KentaurBen , 2013.07.28. 13:02

01.jpg

Ez történt most velem.

Ma lettem 40 éves, és tényleg olyan érzés, mintha így arconcsapna a dolog: mi van? mennyi? én? 40? mármint ÉN?

Idesettenkedett, itt termett hirtelen.

Az érzés nem olyan, mint amikor leöntenek egy dézsa hideg vízzel, inkább jóság, mert az, hogy hirtelennek érzem, számomra inkább azt jelenti, hogy eseménydús 40 év áll mögöttem :)

De ha már itt van, örülök neki: egészséges vagyok, sok tervem van, sok jó ember vesz körül, köztük ti is :)

Kell ennél több mára?

Egyedül ünneplek, nincs torta sem, de ma beülök egy jó kis étterembe, a kedvencemet fogom enni, este pedig megbontok egy pezsgőt és megiszom a tetőteraszon egy remélhetőleg szülinaposnak járó naplemente társaságában :)

Mert igazából nekem ma van Szilveszter, éjféltől egy új év kezdődik, remélem majd sok olyan történik velem, aminek közösen is örülhetünk :)

Hoztam viszont én egy csomó tortát, vegyen mindenki abból, amelyik számára a leggusztább, legszebb, nem akarok olyat hallani, hogy hú, ez olyan szép, hogy sajnálnám megszelni :)

Zenemeg:

Wide Awake by Katy Perry

Cake-couture csak ma, csak nektek :)

Peace!

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

010.jpg

011.jpg

012.jpg

013.jpg

014.jpg

015.jpg

016.jpg

017.jpg

018.jpg

019.jpg

020.jpg

021.jpg

Címkék: férfiak nők közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr955429822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása