<div id=
 
3

A 22-es csapdája - Vol.3.

KentaurBen , 2012.04.04. 14:06

Ma újra megpróbálom visszafogni magam, és az irdatlansok kép helyett legyen csak 22.


Ezúttal egy fotós enteriőrfotóiból válogattottam.


Már figyelem egy ideje az amerikai enteriőröket, és a mai napig meglep, időnként mennyire átesnek a ló túloldalára, már ami a tárgyhalmozást illeti :)

Természetesen pálcát semmiképp' nem törnék felettük, sőt, hiszen egy-egy jól eltalált kompozíciónál pont ezt szeretem.


Jöjjön hát Eric Piasecki 22 fotója, de érdemes hozzá átkukkantani, van ott még "pár" szépség ezeken kívül is :)


Zenemeg:

John Martyn - Go Down Easy by Independiente

Bónusztrack: az Aranymetszésben láttam valamelyik nap a hírt, hogy megújult a Balatonszárszó-i József Attila Emlékház kiállítása: sok érdekes kordokumentumot is kiállítanak, mint pl. az akkor vele készített Rorschach-teszt hosszan teleírt lapjait is, ami aztán biztos nemsemmi.

Ha arra jártok, mindenképp érdemes benézni!

Íme pár kép a kiállításról:



Ha tetszett a bejegyzés, gyere, csatlakozz az ágy-asztal-tv blog Facebookos klubjához.
Ezt megteheted ide kattintva.

Címkék: férfiak nők közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr934363242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.04.04. 16:36:50

Egész biztos velem van a baj...
Vagy a szöveget nem értem, vagy a képeket, de nekem egyik fotó sem tűnik olyannak, ami tárgyhalmozási csapdába esett volna.

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2012.04.04. 16:53:46

@Before: nincs baj veled. mint olvashattad, ma nem tettem be több képet, mint 22 (így én is csak azokat osztottam most meg, ami tetszik), de ha veszed a fáradságot, és átklikkelsz akár Eric oldalára, ott már láthatsz cifrább dolgokat is, mint pl. az első kép...

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.04.04. 22:27:14

@KentaurBen: Ja, így már értem, köszi. Csak a cikk felütése ezt sugallta, hogy itt most rettentő zsúfolt képek következnek... :)
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása