<div id=
 
komment

A szekrényágy

KentaurBen , 2010.02.25. 12:11

Már egy fél napja töröm a fejem azon a filmen, amiben ezt láttam:

a pasi, miután felvitte magához a nőt, megnyomott egy gombot, erre lenyílt egy franciaágy, meg beindult a zene, és elkezdett forogni egy diszkógömb...

 

Ebből a klasszik, 80-as évekbeli sztereotíp-playboy-szobából egyelőre, ill. a mai poszt erejéig engem a szekrényágy része fogott meg.

 

Ha vendég érkezik hozzátok - és nincs külön vendégszoba -, ti hová fektetitek őket?

 

Megoldás 1: nappaliban a kihúzhatós kanapéra

Megoldás 2: kinyitható vagy felfújható matrac

 

... vagy van egy harmadik megoldás: a szekrényágy.

 

Előnyei: a lakás rejtett képessége, kialakításánál fogva nem látszik, vagyis olyan, mintha ott is csak egy szekrény lenne...ill. praktikus: az ágy nappal nem foglal el nagy helyet a térből, tehát kis lakásba ideális.

 

Hátrányai: ha nem minőségi a szerkezet, esetleg minden egyes fordulásnál bemozdul az egész hóbelevanc, és azért ez elég para egy olyan helyzetben, amikor inkább el szeretnél lazulni.

 

Variációk szekrényágyra különböző stílusban:

 


Fotók innen, innen, innen, innen, innen meg innen.

 

Címkék: férfiak

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr371789249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mylady 2010.02.25. 21:37:33

Szerintem pont, hogy nem jó kislakásba. Egyrészt elveszi a teret a ruhás- vagy könyvesszekrénytől, mert ugye egy kislakásban a falfelület, ahova szekrényt lehet pakolni, szintén kevés.
Másrészt valójában teret nem nyer vele az ember, hiszen ki kell tudni nyitni azt az ágyat.
Harmadrészt: mindenképpen kell mellé egy kanapé, különben hova ültetem a vendégeket?

Én inkább a kinyitható kanapéra szavazok.
Főleg, hogy egy kanapé lazán rakható a szoba közepére, ami amúgy többnyire nehezen hasznosítható terület.

Körticsek · http://muranomanufaktura.blog.hu 2010.02.25. 23:46:21

Nekem erről azonnal a jó kis Réka elemes bútor jutott eszembe. :-D Egyébként ha kicsi a lakás, akkor pláne nem fér bele egy kanapé. Ha nem tudod fal mellé tolni, nagyon sok helyet foglal, ráadásul legtöbbször kényelmetlen. Biztosan az én ízlésemmel van a baj, de a legtöbb kinyitható kanapé egyszerűen nem tetszik, vagy nem megfizethető az ára. Kis lakásban a könnyen mozgatható, átcsoportosítható bútorok vannak előnyben, a ruhák meg a többi cucc pedig elfér egy jól megtervezett beépíthető szekrényben.

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2010.02.26. 00:04:17

@Mylady: szerintem nappalra nyerhetsz vele teret, és egy kis lakásban pont az a legfontosabb.
(egy kinyitható kanapé pedig eleve nagyobb, mint a többi, hiszen elvileg kinyitva két személy fekhet rajta, így az a szoba közepére téve túl sok helyet foglal)

a vendégeket meg ültetheted könnyen mozgatható fotelekbe, kényelmes székekbe.

@Körticsek:igen, benne van az a klasszik elemesbútor-fíling :)

talán még jó alternatíva lehet az olyan bővíthető kanapé, amit nem kinyitsz, hanem az egyik elemét előrehúzod, és ami a háttámlája volt, az meg bekerül második fekvőfelületnek.

Jette (törölt) 2010.02.27. 22:15:50

a film nem az Óvakodj a törpétől? abban volt egy ilyen jelenet.

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2010.02.28. 09:22:12

@Jette: de igen! köszi!

valaki a fb-n még linket is küldött róla:
www.youtube.com/watch?v=WJbXJC-GX5E

bluemoon · http://mondomamagamet.blogspot.com 2010.07.25. 10:14:10

Én már aludtam is ilyen szekrénybe rejthető ágyon. Tenerifén béreltünk egy apartmant és ott volt ilyen. Praktikus, helytakarékos volt, de a becsukott szekrényágy szellőzése nem volt jól megoldva, - így az ágyneműé sem, ezért nem volt igazán kellemes a benne alvás. (de ez a bérlet lakrészek ágyainak is lehet a velejárója, nem kifejezetten a bútordarab hibája)

dittaditta 2010.08.09. 11:37:32

Egy darabig nekünk is volt ilyen ágyunk. Én azért szerettem mert nem kellett külön fel és beágyazni. Amikor akartam lenyitottam és elfekhettem. Ekkor otthon voltam kismamaként 3 gyerkőccel. Az ágy általában csak este kellett napközben pedig a gyerekeké volt a nappali. Az igaz hogy ennek is kell hely amikor lenyitják. Ebben igaza van a MYlady-nek.
A szellőzésre én nem panaszkodom mert mi napi 2 szer biztos lenyitottuk. A panzióban pedig lehet hogy csak akkor amikor vendégek voltak . Ezt el tudom képzelni.
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása