Na, a mai poszt óra-válogatásában ne bízz... ugyanis úgy tűnik, a dizájnerek sportot űznek abból, hogy rákényszerítsenek: próbáld kitalálni, mennyi is az idő pontosan :)
Egy csomóan nem tudják, hogy mit jelent az, hogy TV paprika. Azt, hogy töltenivaló.
Lehet, azt sem tudja mindenki, hogy a WC „szavunk” egy angol eredetű kifejezés.
Jelentése: water closet vagyis vízöblítéses mellékhelyiség.
A mellékhelyiség másik ismert jelölése a 00. Ez a jelzés pedig arra a szokásra vezethető vissza, hogy a 19. században épült szállodákban az egyes szinteken működő nyilvános mellékhelységet általában a lift vagy a lépcsőház szomszédságában helyezték el. Tekintettel arra, hogy a szobák számozását is innen kezdték, a mosdó a nullás jelölést kapta.
...és ami nem is biztos, hogy a lakásunk legkisebb helyisége.
Jártam már több olyan lakásban, ahol- igaz hosszában – de szinte szobányi nagy volt... a másik tévedés pedig, hogy csak a kis- meg nagydolgainkat végezzük ott.
Van aki olvasni szeret közben... vagy keresztrejtvényt fejteni... telefonálni... cigarettázni... valamelyik családtagjukkal diskurálni...
...neadjisten enni, és valószínűleg lehetne még folytatni a sort.
Ha csak mi használjuk, miért ne lehetne merészebben, markánsabban dekorálni?
(talán ez az a helyiség, amit akár koromfeketére is festhetnél: nem kell parázni, hogy "jaj, ez szűkíti a teret!"... na és?)
Például a falra optikai illúzió vagy kegyetlenfajta tapéta, könyvekkel teli polc, sok-sok festmény vagy a mennyezetre kristálycsillár... avagy papucs orrán pamutbojt?
A klasszikus értékeket már évtizedek óta közvetító lap rendezvénye az elmúlt 6 év alatt már sokat letett az asztalra:
- Több, mint 150,000 látogató - Több, mint 180,000 beépített négyzetméter - Több, mint 750 kiállító - Több, mint 600 millió forintos reklámkampány - Több, mint 70 millió forint értékű kisorsolt nyeremény a látogatók és kiállítók részére…
…és persze ezer és ezer dolog, ami számokkal nem is igazán mérhető…
Ma már az otthon nem csak „fedél” a fejünk felett, hanem az önkifejezés egy nagyon fontos eszköze. A figyelem olyan termékek felé koncentrálódik, melyek karakterisztikusan meghatározzák életterünk atmoszféráját, a harmóniára való törekvés pedig mindennapjaink részévé vált.
Várják a téma szakértőit, érdeklődőit és a lakberendezés területén gyártó, forgalmazó cégek képviselőit, hogy egy magas színvonalú kiállítás keretében mutathassák be újdonságaikat, és testközelben találkozzanak régi és új vásárlóikkal.
Minden olyan terméknek vagy szolgáltatásnak jelen kell lenni, amely egy szebb otthon, egy jobb életstílus törekvéseinek próbál eleget tenni. A Lakáskultúra kiállítás az, amely azt tűzte ki célul, hogy egy helyre koncentrálja a lakberendezéssel foglalkozó cégek kínálatát.
Nyitvatartás: a három nap mindegyikén 10-18 óráig
Jegyárak:
Felnőtt jegy: 1400 Ft Kedvezményes jegy (diák, nyugdíjas): 950 Ft Családi jegy (2 felnőtt + 3 gyerek 7-14 éves korig): 3000 Ft
Sajnos az utcán már egyre kevesebbet látni neonfeliratot, pedig igazi retro gyöngyszemek (amit én nagyon sajnálok, még jó hogy vannak ilyen oldalak, ahol majd lehet rájuk emlékezni)... de onnan, és a kortárs múzeumok termeiből bekúsztak a lakásokba.
Kerma:
Üdvözlöm, Lesz folytatása ennek a szuper blognak? Üdv, Kerma Design (2023.06.12. 10:19)Juhhú! 6 éves a blog!
Kerma:
@TPiros: Ez nagyon jó, igazad van. kerma.hu/mubor-textil-es-filc-falpanel-6618/kerma-borpanelek Ez... (2023.04.18. 15:43)Tv, laptop a konyhában
Rácz Nimród:
Hello! Nagyon klassz és inspiráló. Nem csak ez a bejegyzés, hanem az egész blog is. Nem lenne kedv... (2021.03.31. 12:03)Londoni csajos bohémtanya
AlfGab:
Mint mindenre, erre is igaz, óvatosan használd. A francia Barrisol hajlamos a cirádára. A nagy szí... (2016.10.22. 10:08)Fólia a mennyezeten