Reklámenteriőrök
Valamelyik filmes enteriőrökkel foglalkozó posztban azt merészeltem mondani a számmal, hogy ott semmi nem a véletlen műve?
Na, ha reklámos szempontból vizsgáljuk a kérdést, szorozd ezt meg 30 ezerrel vagy 300 ezerrel, vagy neeem tudom...
Mindennapi-inspiráncióinkat-add-meg-Uram-alapon, ma kifejezetten nem lakberendezési boltok ill. bútoráruházak, sokkal inkább egyéb dolgok, termékek és társadalmi célú sajtóhirdetések anyagából válogattam.
Nincs mese, profin be kell lőni a mondanivaló-célcsoport-márkajelleg hármast, ha célt akarnak érni... mi pedig a levesszük a kontextusból, nekünk szól-e...
...avagy gyanútlanul megkívánunk egy olyan kandallót, amilyet egy Viagra printen látunk?
(Csak halkan jegyzem meg, számomra például ez egy álomállás lenne :)