<div id=
 
5

Mostan színes ajtókról álmodom

KentaurBen , 2010.05.25. 12:12

Magyar ember evés közben nem beszél.
Ajtaja fehér.

 



Fotók innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen.

Címkék: közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr692029845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Otthon édes 2010.05.25. 14:43:35

Szépek, a nagy ikon ebből a kategóriából nekem a kék ajtó a Nothing Hill c. filmben.

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2010.05.25. 14:58:23

@otthonedes: hú. az is szép.
én egyszer szemtelenül befestettem egy régi belvarosi bérház lakásának összes nyílászáróját - tokostul-vonóstul - bikavérvörösre. imádtam.

m&m 2010.05.25. 15:41:47

Szines ajtó ügyben nekem mindig az American Beauty jut eszembe. Es hogy vajon mi is rejlik egy pirosra pingált ajtó mögött. Look closer.

TantóNéni 2010.05.25. 17:44:43

Az én tömör fenyő bejárati ajtóm lila-kissé ciklámenbe hajlóan. A festő le akart beszélni róla, szerencsére nem érdekelt a véleménye :-)

Üvegszem 2010.05.25. 20:28:06

Az én ajtóim fehérek. Voltak.... Mert besárgultak a rohadékok. Most nagyon megkívántam a színes ajtókat......
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása