<div id=
 
5

Filmes enteriôrök - Parahelyek top10 (+18)

KentaurBen , 2010.07.13. 13:18

Összeállítottam egy szubjektív top10-es listát azokról a filmes enteriôrökrôl, amelyeket eddigi életem során a legijesztôbbeknek találtam.

(nem rangsor, csak egy felsorolás)

Persze a lényeg a cselekmény meg a profi színészi alakítás, de azt gondolom a díszlettervezôk (maszkmesterek) is fontos szerepet játszottak abban, hogy az ijedségtôl eldobtuk az agyunkat (és még finoman fogamaztam).

Szerettem volna szavazósra csinálni a bejegyzést, de jobb szeretem, ha kommenteltek, tehát a kérdés:
melyik volt életed legfélelmetesebb filmje ezek közül?
(hasonló, nemZS-tippeket szintén írhattok, várom!)


A Twin Peaks barlangja:




A The Blair Witch Project erdeje:




Aliens, a királynô fészke:




Az ördögûzô, a ház:




Az Event Horizon ûrhajó:




A Ragyogás szállodája:



A The Thing kutatóállomása:




A Pszicho háza:




A Rémálom az Elm utcában gyára:




A Resident Evil "kaptárja":




+1 A Demons mozija, amit csak azért tettem be, mert ez volt életem legelsô horrorja:




Fotók innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen és innen.

Címkék: közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr852148969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nál 2010.07.16. 11:24:23

Lynchtől más is lehetne, pl. az Eraserhead teljes díszlete, bár én a nyulak lakását is bírom.
Ha sorozat is ér, akkor a Carnivale kukoricatáblája és a lövészárok jut még eszembe.

coffeeandcapote 2010.07.16. 22:44:43

Ezek közül a Ragyogást választanám, bár mindben van valami. :)
A legutóbbi horrorélmény a Szórakozás (Amusement) nálam teljesen kiverte a biztosítékot. Az enteriőrök nagyon hangsúlyosak, és rápakolnak a hangulatra. Főleg az elhagyott kastélyszálló.

tb79 · http://www.ukulele.hu 2011.10.12. 11:09:04

Sztem a Ragyogás szállodája a "legjobb". :)

mutant · http://universal.blog.hu 2011.10.12. 14:22:02

Nem értem, hogy a Blair witch miért ijesztő:)

gyilkos fűegér 2011.10.12. 15:16:41

Nyugodtan mehetne a Stalker és a Brazil teljes díszlete is, azt meg nem is értem, hogy maradhatott ki Giger esztétikai csúcsteljesítménye, a földönkívüli űrhajó az Alien-ből...
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása