<div id=
 

Sztárok otthonai - Sheryl Crow és szintén zenészek otthonai

KentaurBen , 2011.02.16. 10:32


Tegnap este majdnem sokkot kaptam, amikor kinéztem az ablakon, és láttam hogy minden havas.
Én itt ezerrel gyúrok a tavaszra, erre jön egy ilyen pofáncsapás.

Húzzunk is el melegebb égtájakra, és bár egy korábbi posztban már megmutattam nektek Sheryl Crow loftját, most nézzünk be a házába is.
Aztán meg jön még néhány szintén zenész.



Zenemegvideo a képek nézegetéséhez:

A képek láttán  nyilván nem lehet kikapcsolni az infót, hogy hol ki lakik (lakott), de mégis: neked melyik tetszik a legjobban?

Bemutatni remélem senkit nem kell, de íme a lista, feltűnésük sorrendjében:
Kérimari, istennyugtassaDzseko, Szting, helóúLájonel, riszpektFrenk és Thina:



Fotók innen.

Címkék: férfiak nők

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr392664887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása