<div id=
 
3

Párnás inspirálópéntek

KentaurBen , 2011.07.01. 09:08

Nézegettem a blog Facebookos rajongóinak listáját... mármint így végigpörgettem a fotókat.
Elgondolkodtam, hogy vajon ki miért járhat ide a blogra.


A követők egy része - gondolom- megnézi a szép képeket, meghallgatja a Zenemegeket, csupán jól érzi itt magát... gondolom egy más részük lementegeti a neki tetsző posztokat, linkeket, képeket egy jelenleg vagy majdan induló felújításhoz, építkezéshez.

Amit felvállaltam a blog indulásakor, miszerint inspirálni szeretnék bárki idetérőt lakberendezési projektjéhez, felújításához, átalakításához úgy érzem, sikerül teljesíteni.
Arra is folyamatosan szeretnélek bátorítani benneteket, hogy szeressétek a művészeteket, keressétek a nektek tetsző műalkotásokat...
... ráadásul párnákat is terveztem nektek! :)

És sorolhatnék még egy-két olyan aspektusát a blognak, ami a személyes tartalmakat leszámítva :) inspirál valamire... mondjuk úgy, az Élethez magához?

Mert mi kell ahhoz, hogy valakiben felmerüljön az igény, hogy otthont teremtsen maga köré?

Élni akarás, élet-szeretet és otthon utáni vágy.

A mai poszttal mindehhez szeretnék inspirációt nyújtani.

Zenemeg:

Az ÁAT-s limitált szériás párnából van még pár darab.
Itt lehet őket megvásárolni. Én szóltam.

Képek innen, innen, innen, innen, innen és innen.

Címkék: férfiak nők

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr243029272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megsem 2011.07.01. 12:10:48

csodaszep kepek, klassz zene... thx!!!! :)

stefedo · www.teglasedit.com 2011.07.03. 21:54:37

így ismeretlenül is hálás vagyok neked a remek képekért, a szórakoztatásért, s hogy mindig ilyen bőséges és tartalmas kép/hang/szöveg anyaggal ellátsz bennünket....de, tényleg!

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2011.07.04. 09:03:59

@pettyeske: Köszönöm a visszajelzést! :)
Sokat jelent... de tényleg!
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása