<div id=
 

Első őszi péntek

KentaurBen , 2011.09.09. 10:41


Tegnap este ott voltam a Goldenblog díjátadóján az a38-on, és mondanom sem kell, nagyon jó érzés volt olvasni a kivetítőn az ÁGY-ASZTAL-TV nevét a zsűri által kiválasztott top10-ben!

(és mivel betűrendben voltak, naná, hogy ez volt az első, úgyhogy hiába álltam hátul, így is jól láttam :)


Egyébként nagy-nagyon sokan voltak, szinte már-már hihetetlen, hogy ennyien blogolnak, és ami az igazán mérhetetlen volt, hogy 5-8 bloggert leszámítva senkit nem ismertem személyesen!

Úgyhogy csak megerősítette bennem az eddig is dédelgetett tervet: mindenképp lesz blogtali :)

Sőt!

És bocsánat hogy még mindig csak ezt tudom írni, de: részletek hamarosan! :)


Más: túl vagyunk az első dolgos szeptemberi héten!

Hogy vagytok? 

Hihetetlen, hogy még rajtunk van a nyaralás barnasága, az élmények még olyanok, mintha tegnap történtek volna, és már ragadnak is el minket a hétköznapok, kettőt se pislogunk, oszt belecsúsztunk a télbe.


De azért ősszel még lehet majd jókat kirándulni (huhhú, mennyire szeretem az őszi erdőt!), borfesztiválok, szüreti mulatságok tömkelege várható a következő hetekben, ne fékezzetek, menjetek, legyetek aktívak! Ráérünk még bevackolódni, ha nagy hó lesz kint, nem? De.


Egy fotós, Celine Clanet portfóliójából válogattam ma ki nektek ezt a helyre kis zsindelyes egy-ilyet-a-telekrét.

Kérem, kössék át egy nagy pirosmasnis szalaggal, és hozzák ide nekem. Köszönöm.


Most Zenemeg következik, aztán pedig a kisház képei, de nem menjetek messzire, mert a poszt végére, mintegy 7végi ráadásként, egy érdekes fotós projekt képeit hoztam:

Scissor Sisters - Fire With Fire by downtownmusic

Ez pedig a "Készíts egy képet egy régi privát fotódról a jelenben, ugyanott." c. fotósorozat pár darabja.

Szomorkás vagy épp örömteli nosztalgia... mindenesetre én is kedvet kaptam hozzá, bele is túrok a régi fényképek közé, és lehet, hogy kattintok majd a 7végén párat.

(még több itt)

Ha tetszett a bejegyzés, gyere, csatlakozz a blog Facebookos klubjához.
Ezt megteheted ide kattintva.

Címkék: férfiak nők közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr813213271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása