<div id=
 
3

Szerda, a hét mélypontja

KentaurBen , 2011.12.14. 12:56


De innen már csak felfelé megy az út. még tudsz korrigálni a félrecsúszóban lévő dolgokon. de jó volna, ha a nap 48 órából állna.

Ajándékot még egyet sem vettem.

Ideje belehúznom.


Ti hogy álltok vele?


Zenemeg:

Coldplay - Charlie Brown (Radio Edit) by Marco_g2


A mai poszt full irodalomvisszavág, és jól három gyöngyszemet hoztam, belerejtve a képek közé, nem tudtam nem megmutatni nektek:



Gellén-Miklós Gábor: Együgyű dal a szeretőről


Enni kérek: megitat.

Inni kérek: enni ad.

Úszni vágyom: napra tesz.

Koszra vágyom: leporol.

 

Ő moziba: én színházba.

Ő térre: én utcára.

Neki a fehér: nekem a fekete.

Neki az egész: nekem a fele se.

 

Ha felhívom: leteszi.

Ha leteszem: felveszi.

Én viszem: ő hozza.

Én balra: ő jobbra.

 

Én nyaralok: ő kitelel.

Szólok hozzá: nem felel.

Integetek: nem köszön.

Elzavarom: visszajön.


Zilahy Péter: Aki el


aki elment többé nincs

többé nem nyom le kilincs

nem szeret nő nem hal halál

nem rág köröm nem szúr szakáll

 

ha már elment lelke rajta

nem mer leves nem gyújt gyertya

nem üt vissza nem szül gyerek

nem vár haza nem főz meleg

 

meddig tart és miért nem enged

meddig szorít belém lehellet

miért tüntet ki értelem

miért szórakoz pont velem



Kemény István: Egy kívánság


Ablak lennék a kereszthuzatban,

már tudnám, hogy gyorsulok, de lassan,

és hogy lehet még másfél-két másodperc

a kitörésem előtti pillanatban.

 

A váratlan vihar fellege alatt

még átcsúsztatná egy sugarát a nap,

hogy mielőtt ezer szilánkká török,

megsimogathassam az árnyékos falat.


Ha tetszett a bejegyzés, gyere, csatlakozz az ágy-asztal-tv blog Facebookos klubjához.
Ezt megteheted ide kattintva.

Címkék: férfiak nők közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr453462914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nofer 2011.12.14. 22:27:35

Imádom ezt a verset, még régen felvételire tanultam meg:) Köszönöm, hogy megosztottad!

nofer 2011.12.14. 22:29:31

Mármint a legelsőt:)

micka · http://micka.freeblog.hu 2011.12.15. 04:55:45

én is köszi a verseket. jobb kedvet:-)
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása