<div id=
 
9

Happy pink

KentaurBen , 2010.02.19. 11:30

Legutóbbi poszt habostorta-gondolatmenetének hozadéka a mai, gondoltam menjünk egy lépéssel beljebb...

... mi van, ha valaki van olyan bátor, hogy pink falakat szeretne..

 

Azt biztos, hogy nagyon lehet szeretni... és lehet nagyon utálni is.

 

Merész választás... ha nem gyerekszobába kerül, és egy szingli nő ezt a színt választja, mintha lenne benne valami gondos ráutaló magatartás, hogy oké...majd jó lesz a gyerekszobához is, már ha majd lesz gyerek?

 

Vagy semmi köze hozzá.

 

Pusztán ez egy vidán, huncut, incselkedő szín, és csak a megfelelő kiegészítőket, formákat, textileket kell megtalálni?

Jól megy hozzá a barna, a türkiz, a fehér, sure... és a kevés vörös vagy piros és narancs...de ebből tényleg ne túl sok, mert azonnal erőszakossá válhat.

 

Ti mit gondoltok?

Felnőtt fejjjel, egy jövőbeni gyerekáldás gondolatától csíramentesen is bevállalható a pink valamelyik árnyalata falszínként?

 

Vagy azért azt már mégse... és legfeljebb annyira merészkednél a görliségbe, hogy mondjuk legyen valami pink dolog a polcon?

 

(mire végignézed a képeket, garantálom, azonnal vágyni fogsz majd egy isteni, puha, rózsaszín mingnonra :)

 

Fotók innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen meg innen.

 

Címkék: nők

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr171772797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TantóNéni 2010.02.19. 14:15:30

Van pár ami nagyon jó, egy-kettő elviselhető, na de a legtöbb fúj.Pedig én nagy rajongója vagyok az angolszász lakberendezésnek ahol a pink árnyalatai még jól is mutathatnak, na de ezek. Ráz a hideg.

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2010.02.19. 17:59:14

ezek szerin van AZ a pink, ami téged is meggyőzne :)

YogaGirl · http://jogainspiraciok.blog.hu 2010.02.19. 18:21:10

Én nagy pink rajongó vagyok, van is a lakásban több pink fal, antracittal kombinálva és a színválasztás nem volt gyerek kérdés.
Viszont ezek közül a képek közül egyik után sem kapnék kedvet a pinkhez, a legtöbb tényleg elég béna. :)

katarocks 2010.02.22. 22:11:48

persze, hogy bevállalható. én 21 vagyok, nem gyerek már, de gyereket még nem akarok, és nem vagyok egy dr. szöszi :) most is halvány rózsaszín a szobám, de most erősebbre fogom festetni. szerintem az árnyalat megválasztása a fontos.

Serio (törölt) 2010.02.23. 16:41:55

Először is, a barack az nem pink. (Pár képre utalva mondom ezt, amiken nem pink, hanem barackszín falak voltak láthatók.)

Másodszor meg... simán bevállalható. Nem is nevezném gyerekszobásnak a hatást. Egy fiatal nő lakásában inkább a nőiességet, az érzékiséget, finomságot hangsúlyozhatja ki...

agotapainter 2010.04.16. 20:07:18

Nagyon szeretem a rózsaszínt, de én csak felvillanó foltként használom a lakásban, az öltözködésemben. Így mindig megmarad a "ékszer" jellege. A képek nagy részén, nincs ez figyelembe véve.
De "Marie Antoniette hálószobája"...minden üt! Nagyon tetszik!!

Franka 2010.06.28. 13:33:57

maximum egy rózsaszín mignon :-)Kislányként sem volt a kedvenc színem.
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása