<div id=
 

Stipistop 3. - Újabb helyfoglalók

KentaurBen , 2010.03.13. 09:16

Nedves kis orrok, puha lábacskák újabb támadása...

 

Véletlenül oda fekszenek, ahová mi szeretnénk... és véletlenül ott nyomja el őket az álom, ahol mi szeretnénk kicsit kifújni magunkat.

 

Erre csak egy válasz van: menthetetlenül gonoszok és egoisták...

 

... és mi így szeretjük őket :)

 

Továbbra is buzdítanék minden kutya, cica (és persze cukormókus) tulajdonost, hogy küldjön fotót ágyban, fotelben, széken terpeszkedő kiskedvencéről, leplezzük le minél többüket!

 

Mail: agyasztaltv@yahoo.com

 

Íme a mai néhány rosszarc, a gazdájuk által küldött pár sorral:

 

Panka:

Az első képen Zserbó cukormókus látható a fotelkarfán.

A második képen Pötyi cicánkkal heverészünk az ülőgarnitúrán. (természetesen 2 saját fekhelye is van, de talán ha 3-szor aludt bennük:)

 

Beatrix:

Tisztelt Szerkesztők!

A képen én szerepelek. Orosz kék cica vagyok, nevem Missy és én vagyok Missylandia királynője. Úgy gondolom, nekem is jár mindaz, ami két lábú szolgáimnak. Ezt a kép készülésekor is tudtára adtam a jelenlévőknek. Ha tetszik, ki lehet tenni

Blogomból több részletet is megtudhatnak rólam

(Angolul van, hogy ápoljam Missylandia nemzetközi kapcsolatait.)

Üdvözlettel,

Queen Missy of Missylandia

 

Címkék: közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr731836069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása