<div id=
 
2

Vesszőbungallók

KentaurBen , 2010.03.19. 17:53

Én kérek elnézést, hogy itt a nagy lakberendezésben eddig nem tekintettünk az ablakon túli világra, pedig ott is soook-sok érdekes dolog van...

...és az a nem mindegy, ugye, hogy hová nézünk.

Itt vannak pl. Patrick Dougherty „vesszőszobrai”.

A természetesség, fantázia, kreativitás és valamiféle mozgás, hullámzás speciális fúziója mind, olyan, mintha nem is emberkéz alkotta volna őket... gyerekkoromban oda meg vissza lettem volna egy ilyenért, tán még a fél kavicsgyűjteményemet is odaadtam volna érte...

... bár, amióta olvastam Stephen King Ragyogás-át, a képeket nézve kicsit nehéz elvonatkoztatni a sövényállat-parától.

(mindegy, egyik-másik képet nézve legalább már lehet valami fogalmam arról, milyen lenne, ha lenyelne egy)

 

 

Címkék: közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr531852758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

YogaGirl · http://jogainspiraciok.blog.hu 2010.03.20. 08:04:29

Ezek fantasztikusak szerintem, főleg a legelső!

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2010.03.20. 12:07:27

@Meli22: gondoltam, hogy ez neked tetszeni fog :)
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása