<div id=
 
7

Londoni farkastanya

KentaurBen , 2010.03.23. 13:09

Na?

Mi a helyzet?

Feljössz egy italra?

Szívesen megmutatnám a vázlataimat.

 

Nem fájt, amikor leestél az égből?
Ne haragudj, elhagytam a telefonszámom, elkérhetném a Tiedet?
Van kedved egy ismerkedéssel egybekötött fakultatív programhoz?
Szia, nem lehetne téged receptre felíratni?
Szép a ruhád, kibeszélhetlek belőle?
Kölcsönkérhetem a mobilodat? Fel akarom hívni az anyámat, hogy megmondjam neki: találkoztam álmaim asszonyával.
Hiszel a szerelemben első látásra? Vagy megint el kell sétálnom előtted?
A hasadon alszol? Nem? Alhatnék rajta én?
Nem vagy fáradt, amikor minden éjjel az álmaimban szerepelsz?
Remélem, értesz a mesterséges lélegeztetéshez, mert eláll tőled a lélegzetem..
Hiányzik a mackóm. Nem aludnál velem te?

Bocsánat a zavarásért, de megpróbálhatlak elcsábítani?
A hangok a fejemben azt mondják, randiznod kéne velem...
Hogyan szólítsalak holnap reggel?
A szex olyan bűn, amit nem lehet egyedül elkövetni! Ezért kérdezem: lehetek a tettestársad?
Ismerlek valahonnan, vagy egyszerűen csak fel vagy öltözve?
Ez a ruha gyönyörű. Jól mutatna a hálószobám szőnyegén.
Ne haragudj, hogy megkérdezem. Hajlandó vagy idegenekkel szeretkezni? Nem? Akkor hadd mutatkozzam be...
Milyen érzés, hogy te vagy a legszebb lány a szobában?
Cukor ment a szemembe? Vagy tényleg ilyen édesen nézel ki?
Akarsz gyereket? Nem?? Jó, akkor majd vigyázok...
Van nálad térkép? Elvesztem a szemeidben.  
Te vagy szívem kuglófjának egyetlen szem mazsolája.
Szia! Jó a Pulcsid! ...megadnád a telefonszámát??  
Mondjon el nekem mindent magáról - a küzdelmeit, az álmait, a telefonszámát.    
Ugye Te vagy a szülinapi ajándékom?
Állati vonzó vagy, nem zuhanyoznál velem?
Szép a szemed! Megnézhetem közelebbről?
Ha kenyér lennék, lennél a vajam?
Mit kellene még csinálnom, hogy megszólíts?
Szerinted mit tennék, ha megcsókolnál?
Nincs több hely! Ideülhetnék az öledbe?
Nincs kedved megszólítani engem?    
Ne haragudj, de eltévedtem. Meg tudnád mondani merre laksz?
Tetszik a tested, úgyhogy ha nem akarod, nem kell beszélgetnünk.  
 A nevem Géza! Csak azért mondom, hogy tudd, mit kell majd sikítanod!
Mi lenne, ha elmennénk hozzám és megszabadulnánk ezektől a nedves alsóneműktől?   
Ha hazakísérlek, megtartasz?
Életem művéhez szeretnék főszereplőt. Lennél Te az?
Ha a szüleid nem találkoztak volna, én most nem lennék ilyen boldog.
Ne haragudj, meg tudnád mondani, hogy írják a telefonszámod?
 

A képek egy londoni ingatlanhirdetésből vannak.

 

Címkék: férfiak

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr261862250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mocca · http://manzardcafe.blog.hu/ 2010.03.23. 22:07:27

A kisérő szöveg nem teljesen világos(biztos az én hibám)...de a képek marha jók!

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2010.03.23. 23:48:36

@Mocca: neked mi lenne a csajozós dumád, hogy felhívj ide valakit? :)

crazy-k (törölt) 2010.04.08. 16:28:21

...Hát szerintem ez nem otthon.
Tárlatnak jó volna...
De lehetne ezt másképp is berendezni,és nagyon is jól...:)))Kati

Klein Kinga · http://szobakilatassal.blogspot.com/ 2010.04.12. 23:08:22

Engem itt-ott emlékeztet arra a loftra, amiben Julia Roberts által alakított csaj lakik a Közelebb c. filmben. Csak ott be is van rendezve.

Klein Kinga · http://szobakilatassal.blogspot.com/ 2010.04.12. 23:10:22

De szerintem ez nem egy lakás, hanem több. Vagy nem?

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2010.04.12. 23:49:38

@crazy-k: @Klein Kinga:
"A képek egy londoni ingatlanhirdetésből vannak." :)
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása