<div id=
 
4

Fafal

KentaurBen , 2010.03.29. 12:10


Mondd ki egymás után ötször (és megjelenik) és rájössz, milyen hülyén hangzik :)

A fél életemet falambériás folyosók és egy körbelambériázott étkezô közvetlen közelségében éltem le, úgyhogy magamat is megleptem vele, mikor a képeket nézve végül arra jutottam, hogy ezt így mégis: DE.

Vagyis talán igaz erre is, hogy kis mértékben gyóccer, nagy mértékben méreg.

Retro, minimál, szürreál avagy a nécsör kikéri magának.

Ti hogy vagytok ezzel? Jöhet a fél vagy egész falnyi faburkolat?



Fotók innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen meg innen.

Címkék: közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr221876936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepsifan · http://kephatas.blog.hu 2010.03.29. 14:21:00

A farakás hatású szerintem gáz. Felülről a második és ötödik kéne!

nem szeretem a margarint (törölt) 2010.03.29. 18:37:08

Rusztikusan bármilyen mennyiségben, de túlcifrázni káááár!

szépjuhászné 2010.03.29. 21:07:42

Harmadosztályú fenyőfalécből, lakótelepi étkezőben: nem, régi, angolstílusú könyvtárban, rendes fából: igen.

Körticsek · http://muranomanufaktura.blog.hu 2010.03.30. 00:53:59

Neeem, a farakás a legtutibb a hetedik képen. A második olyan, mint egy szocreál koncertterem :-D Nekem inkább egy egész ház kellene fából, nemcsak néhány fal. Csak nem égetném porig a gyöngyeimmel...
És az organikus fal is gyönyörű, de éjszakánként frászt kapnék tőle.
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása