<div id=
 
2

Etsy - bútorok

KentaurBen , 2010.04.26. 13:24

Számomra mindig fontos volt, hogy egyedi dolgok legyenek a lakásomban.

Ismeritek-e az Etsy nevû weboldalt?
Ez egy amolyan nemzetközi, online Ecseri piacba oltott WAMP.

Kreatív átalakítások, régiségek új ruhában, újdonságok régi technikákkal, hendméd okosságok.

Bevallom eddig javarészt csak az ékszeres részére figyeltem oda, ahol pl. remek Panyizsuzsi vagy Vadjutka ékszereket lehet találni...
... de most körülnéztem, mi a helyzet bútorfronton.

Van itt minden, mint a búcsúban, és bevallom tördedelmesen, hogy a négyszáziksz oldalt nem néztem végig... de amíg eljutottam, azok közül szemezgettem, íme egy kis válogatás.
(a felhasználónevek mögötti linken találjátok a tárgyat, adatostul, vásárlási feltételestül, árastul)

garnishhome


burnedfurniture


michaelarras


billyblue22


kamlampcompany


peacockgipsy


cpstudios


brandmojointeriors


tomtheirishman


wildoaks


calesVan


ironywrx


andreafordrestyle


luxfordst


slowshirts


madhousedesign


kaytespiller


tuckerreece


lampgoods


sarahlouisedix


bluesurf


birdfromawire


paintedcottages


vintageindustrial


materialrecovery


brekjacobson

Címkék: közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr201952596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

isimaru 2010.04.26. 13:48:32

Köszönöm a fiygelmed :-) (vadjutka vagyok, álruhában :-)

Mondtam már, hogy a múltkor én egy házat vettem az etsy-n? :-)
vadjutka.hu/i-bought-a-house-and-other-news-vettem-egy-hazat-es-mas-hirek/

De emellett már számtalan falra akasztható dolog van onnan a laksomban :-).

panyizsuzsi · http://www.panyizsuzsi.hu 2010.04.26. 14:29:04

Köszi a linket, + hogy szereted a munkáimat!
Én is olvaslak!
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása