<div id=
 
komment

Hegyi lak

KentaurBen , 2010.08.23. 09:30

"Hát mit csináltam én?

Épp csak kihúztam magát az összetört kocsijából, mielőtt még halálra fagyott volna, sínbe tettem a törött lábát, gyógyszert adtam, hogy csillapítsam a fájdalmát, ápoltam, lebeszéltem egy pocsék könyvről, és rábeszéltem élete legjobb könyvére.

Nahát, ha ez elmebaj, akkor vigyen csak el bátran diliházba."


részlet

Stephen King  - Tortúra
Európa Könyvkiadó



És amiből a falakra kitennék párat, szépen bekeretezve: Hugh Turvey röntgenképei virágokról:



Enteriőrfotók innen.

Címkék: közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr432240469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása