<div id=
 
6

Dohányszagú Pitralon

KentaurBen , 2010.11.12. 11:18

Az egyik nagybátyám falusi borbély volt.
Na, nem az a klasszikusan piperkőc fodrász-borbély, aki dzsörzé trapéznadrágban és irdatlan barkóban nyomta, hanem egy volt a többiek közül, aki egyébként borotvált is.

Egyik igen jellegzetes gyerekkori emlékem vele kapcsolatban, ahogy a konyhájukban bőrszíjon feni a borotváját, az éppen soron következő delikvens már bepamacsolva várja, hogy megberetválják, a többiek meg körben ülnek, szívják a maguk sodorta cigerettákat, a helyiségben meg áll a füst és a pitralonszag.
(és az is, hogy egyszer nyáron csontkopaszra nyírt bennünket az unokatesóimmal együtt, mondván az az igazán fiús, én meg bőgtem miatta, mint egy szamár)

A világ azóta pördült párat, a Zemberek ma már maguk borotválják magukat.

A nagybátyám már nem él, én pedig nem próbálhattam ki, milyen érzés lehetett, ahogy klasszikus borotvájával jómunkásember.
(igaz, én olyan régóta vagyok szakállas, hogy néha azt hiszem, eleve így születettem)

Férfiolvasóimat kérdezem: próbáltátok már azt, hogy egy profi borotvál meg benneteket?

Na, most leteszem a nagy-esküt, még ebben az évben kipróbálom a dolgot: ismer valaki egy
megbízható borbélyt?

Fotók: Armado Rotoletti szicíliai borbélyokat bemutató fotósorozata



és egy eladó brit borbélyszalon 2 képe.

Címkék: férfiak

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr462444081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kedvenc Otthon · http://kedvencotthon.blogspot.com 2010.11.13. 01:08:03

Hozzászólhatok azért én is? ;)
Csak mert tetszett a bevezető és a képek is jók...

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2010.11.13. 08:56:17

@Kedvenc Otthon: persze! itt bárki bármihez hozzászólhat :)

isimaru 2010.11.13. 15:57:37

ooh, klasszik képriport, imádom!

rekatot 2010.11.17. 10:33:12

Borbélyt nem, de a Tabán mozi mellett/közelébe van egy régimódi üzlet, fekete-fehér padlóval, talán férfi fodrászat. Nagyon jó hangulata van kívülről, este, amikor még bent ég a lámpa és az ősz hajú fodrász/borbély még dolgozik. Nem tudom működik-e még, 2 éve ott volt.
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása