<div id=
 
komment

Szertárlakás

KentaurBen , 2011.01.24. 11:11


Nem tudom ti hogy voltatok vele annak idején, de én imádtam a suliban az érdekes oktatási segédleteket.


Gimiben szertárfelelős voltam kémiából, biológiából, földrajból és fizikából, és mivel egy gyakorló középiskolába jártam, ahol szinte pár hetente cserélődtek a kistanárok, fontos infókat is szállítani tudtam az óra előtt a térképek, preparátumok, vegyi anyagok mellett :)

Mivel a blogot úgy sem olvassa egy volt tanárom vagy gimis társam sem, megoszthatok veletek egy történetet:
éppen belefogtam a díszhal tartásba (pár guppi és vitorlás hal), mikor egy nap észrevettem, hogy az egyikük hasa nagyobb, mint a többieké, és már egy frissen született icipici halacska is próbált úszkálni a többiek között.

Ekkor jött a borzalom: egy nagyobb vitorlás hal komótosan odaúszott a kicsihez, és egyszerűen megette.

Bepánikoltam, hogy mi lesz így a többivel, és másnap, mikor senki nem vette észre, elcsentem a fizika szertárból egy kis, vastag falú üvegkádat.
Amint hazaértem, próbáltam kitalálni, hogy az akkor már kis csapatban bujdokló halgyerekekeket hogyan menthetném meg, és végül ezt a megoldást választottam:

befogtam egy vastag szívószál végét, lassan odaközelítettem a végével a kishalhoz, és amikor az ujjam felengedtem, egyszerűen felszippantotta a hirtelen keletkező vákuum, majd óvatosan átemeltem a friss szerzeményben kialakított halóvodába.
Így telt az aznapi egész délután és estére kb. 10 kishal úszkált a "lopott" tanszerben :)

Hogy a sztorinál maradjak, ma egy olyan házat hoztam, ahol jócskán használtak tanszert a berendezéshez (és egyéb, nagyon cool ipari okosságot).

Nektek hogy tetszik?

(elnézést kérek a képek minősége miatt, de ez most így sikerült)



Fotók innen.

Címkék: férfiak közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr42609392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZboroKrisz · http://artinterior.blog.hu/ 2011.01.25. 08:34:22

biztos nem tudnék olyan lakásban lakni, ahol gombostűre húzott lepkék és csontváz ábrázolások alkotják a dekorációt. :)
az összes többi viszont nagyon rendben van!

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2011.01.26. 09:46:49

@ZboroKrisz: ugye? attól függetlenül, hogy azért ez a szertár-dekor elég férfias, a lakás nagyon is otthonosra sikerült :)

Norcsiling 2012.07.31. 14:29:50

Sok család él nehéz körülmények között.Nem a szertár-dekor volt a cél és mégis zsúfolt,kis helységek jellemzi otthonukat.Nem vágynának tágas térre ha nem lenne létfontosságú. A „Jövőt teremtünk!” program az ilyen családok számára adhat egy új lehetőséget egy élhetőbb környezet megteremtésére. 5 család versenyzik, hogy otthonaikat újjáépítsék, átalakítsák, hogy teljesebb életet élhessenek. www.facebook.com/ErsteBankHU/app_337868249627819
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása