<div id=
 

Napi brutál + JÁTÉK!

KentaurBen , 2011.02.08. 11:02

Kicsit rákattantam most erre a giccs-vonalra, én kérek elnézést, de emlékeztek még ezekre a porcelánokra?
(Ígérem egy időre most befejezem a téma ragozását :)
(Hacsak nem küldtök nekem sok-sok saját giccset.)
(Várom.)
(Tényleg.)


Van ott több okosság is, ahonnan ezek jöttek :)



És ha már vicces dísztárgyak: szeretném felhívni a figyelmeteket a dekooderen ma indult nyeremény játékra, ahol egy 20e Ft-os ajándék utalványt nyerhettek.

A nagyvonalú összeget - amennyiben nektek kedvez a szerencse - a Forma boltjában vásárolhatjátok le, ami telistele van designkütyükkel.

Ebből az összegből már egy csomó mindent lehet ott venni.
Fali matricákat pl.
Meg mindenféle designkütyüt.
Érdemes játszani.
Tényleg.
Én szóltam.

Címkék: férfiak nők

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr142646409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása