<div id=
 

7végi blogszemle és DIY, maradék tojástartóból

KentaurBen , 2011.04.24. 10:12

 

Gyerekkoromban nagyon szerettem a Húsvétot.

Viszonylag korán, 8-körül már indultam is locsolkodni, volt olyan hogy még nem értem el a lakások csengőjét, és a nővérem kísért el, hogy becsengessen helyettem :)

Örültem a hímes tojásnak, a csokinyuszinak és a pénznek is.

Márkás reklámszatyor, nárciszok a kertben, "jaj, csak ide, ne a hajamra!", sonkatormával, soooksok üdítő, estére spicces rokonok.

80-as évek.


Ez volt a kedvenc locsolósversem:


Jó reggelt, jó reggelt, kedves liliomszál,
Megöntözlek rózsavízzel, hogy el ne hervadozzál.
Kerek erdőn jártam, piros tojást láttam
Bárány húzta rengő kocsin mindjárt ide szálltam.
Nesze hát rózsavíz, gyöngyöm, gyöngyvirágom,
Hol a tojás, piros tojás, tarisznyámba várom!


Na, de ennyi elég is a nosztalgiából, eltelt egy újabb hét, jöjjön inkább a blogbarátok eheti válogatása, a poszt végén pedig kiderül, mit lehet kezdeni a megmaradt, kiürült papír tojástartóval.


Apád nem volt üveges! - Bloginterjú Sipos Balázs üvegművésszel:



Dekooder - Pályázat: Tervezd meg a kabalánkat! (Felhívás):



Design Pumpa - Gigantikus lombház 14 év alatt:



Gyerekszoba - Gyermekeink Földje:



Kedvenc Otthon - Lakóhajó a Szajnán:


Lisztesláda - Minimál Star Wars karakterek:



Manzárd Café - Reklám az iszlámban:



 

 


Mindennapi Betevő - Nayade graffitis sapkái:

Otthon Édes - Márai Sándor - Helyrajz:



Stilblog - Tűzfal rehab a Király utcában:



Urbansnob - A skót whisky: az élet vize:



A végére nem is maradt más, mint a papírtojástartó szétvágása: lehet belőle virágdísz vagy magnóliás fényfüzér.


Szép Húsvétot kívánok mindannyiótoknak!

Címkék: férfiak nők

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr382851298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása