<div id=
 
2

Provansz 2.0 és rántott bodzavirág

KentaurBen , 2011.06.06. 10:24

"... a hétvégi szülőlátogatás eredményeként egy hatalmas csokor, frissen illatozó bodzavirággal tértem haza.

A lakás egy szempillantás alatt megtelt az édeskés illattal ezáltal munkára serkentve szürkeállományomat  :))) A tea adott volt, de ennél azért nagyobb kihívásra vágytam. Piros barátnőm azonban nem hagyta túl sokáig szenvedni a sejteket :))) mert amint hazaértem a skype már pislogott és jött is a rántott bodzavirág ötletével... :))))  Kereken egy napig bírtam ellenállni a kísértésnek majd tegnap este nekiláttam a munkának és elkészítettem. Igazán nem volt nagy ördöngösség. Egy kis palacsintatészta, olaj, bodzavirág. A fotózáshoz még annyi türelmem sem volt mint általában, mert szerettem volna minél előbb megkóstolni a végeredményt. Ennek függvényében a kép (szokás szerint :) nem egy műalkotás, de azért remélhetőleg átadja a "feelinget" és többen is kipróbálják majd. Ha akad a környéken - akácvirággal is kísérletezhetünk. 
 

Hozzávalók: 

  • sűrű palacsintatészta
  • bodzavirág
  • olaj a sütéshez
  • fahéjas porcukor

Szokásos módon készítsünk sűrű palacsintatésztát és a megmosott bodzavirágot mártsuk meg benne. Bő, forró olajban pár perc alatt ropogósra sütjük. Ha van otthon elég olaj (ami nekem nem volt :))) az a szárával együtt mártsa a virágot a palacsintatésztába és úgy süsse meg, de a szára akár le is vágható sütés közben. Tálaláskor szórjuk meg fahéjas porcukorral. A vendégek imádni fogják! :)))"



Zenemeg:

Martha by Twenty Knives

Recept és ételfotó: Kiselefánt gasztroblogja
Házfotók innen.

Címkék: férfiak nők közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr932961092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stefedo · www.teglasedit.com 2011.06.06. 22:29:29

ÚÚÚÚÚRISTEN!!!!!!!!!!de gyönyörű ez a ház. holnap költöznék:)))
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása