<div id=
 

Loft-connexion

KentaurBen , 2011.06.20. 09:40


Rábukkantam egy párizsi loft lakásokat, és egyéb érdekes tereket bemutató blogra.


Nézegettem a képeket, és rájöttem, hogy észrevétlenül - mondjuk anélkül, hogy lehetőségem lett volna kipróbálni - megváltozott az ízlésem, és most arra gondolok, hogy én már nem szeretnék loftban lakni.

Túl nagy. Túlságosan belakhatatlan. Olyan "túlságos"... az egész loft-mizéria.
(mondjuk alkotó műhelynek tökéletes lehet, főleg, ha pár egymással jól kijövő művész dolgozik ott... na, ezt viszont szívesen kipróbálnám :)

De ti biztos bírjátok, mi?
Át is hoztam nektek pár képet. (Utolsó képeken látható terasz azért elég ütős helyen van.)

Szép hetet!

LeeDM101 - Bob's Twilight Phone (Dragonette / Bob Marley / UNKLE) by LeeDM101

Címkék: férfiak nők közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr952999519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása