<div id=
 
7

Hőérzet dilemma 2.0 és egy love or hate DIY

KentaurBen , 2011.07.13. 08:43
 
Nap kérdése: melyik lakásban éreznéd kevésbé a képek alapján, hogy odakinn tombol a kánikula?
(Ha bekapcsolhatnám a légkondit, mindegy! - válaszokat, kérem, mellőzzük. Köszönöm:)


Zenemeg:

Katy Perry - E.T. (Miky Vibes Radio Bootleg) by Miky Vibes Dj


A sok fehérrel, vintage és natúr anyagokkal manipuláló franciás Los Angeles-i ház?
(brékingnyúz: asszem' beleszerettem a magasfényű sötét padlókba...)
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Vagy az a unos-untalan kék-fehérrel zsonglőrködő mediterrán kecó?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

És mikor vennénk bármi hasznát ennek a tudásnak egy olyan, 4 évszakos éghajlatú országban, mint a miénk?

Ne is válaszoljatok. Ez a kérdés csak költői volt. Ellenben a bejegyzés elején feltettel

Manapság mindenhová beteszik 'lábukat' a raklapok és a faládák.

Mára egy ládákból összepattintott polcrendszert hoztam.

Egészséges-erotikásan 'Hiába fasza!'? Vagy nem, love, love, love?

Címkék: férfiak nők közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr123062560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnitaBalint 2011.07.13. 12:51:45

hello,
én az elsőre szavazok! a padló tényleg első látásra beleszeretős...

Matna 2011.07.13. 22:52:20

Az első határozottan hűvösebb, viszont nagy félelmem, hogy összefoltozom a totál fehér mindenséget, így én a szokásos mediterrán vonalra voksolok! :P

AnnaPanni 2011.07.14. 07:34:09

Mindig, mikor kezdek elcsábulni az élénk színek felé, jön valami és visszahúz a sok fehér. :)

ZboroKrisz · http://artinterior.blog.hu/ 2011.07.14. 08:30:25

voksom az elsőre tenném. talán mert égből pottyant angyal vagyok, azért vonz ennyire a csupafehér? :)
és díájváj lááááv!

pepshop 2011.07.14. 16:19:39

én is az elsőben érezném a klímát :) és a ládapolcszekrényvagymi is tetszik!

VKI · http://raknelkul.blog.hu 2011.07.14. 16:25:53

A kék-fehérre szavazok, annyira érzem belőle a víz közelségét. Hűvösebbnek hűvösebb az első, de abban nem érezném jól magam.
A ládák jók, a raklapokat is szeretem bútorként látni.

Üvegszem 2011.07.15. 14:20:33

A "mediterrán kecó" a teraszával mindent visz.... Amíg nem láttam csak az elsőt, abba szerettem bele, bár kicsit modoros. Na de aztán az az árnyas terasz tengerrel a háttérben... És a lakás többi része is jó lenne itthonra. :-)))
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása