Savanyúcukor 2.0
Ma úgy ébredtem, hogy a bal lábam keveredett először a földre, én kérek elnézést (remélem, akik tagjai a blog Facebookos csoportjának, először az ott még az éccaka megosztott filmmel kezdték a napi internetezést).
Elég sok külföldi, interior designnal foglalkozó blogot szemlézek, hogy lehetőség szerint láthassátok a legújabb trendeket (is), és irigykedve tapasztalom, hogy azokon a blogokon láthatóan hemzsegnek a hirdetések, láthatóan - egyáltalán nem zavaró módon - aktívan jelen vannak a helyi boltok, cégek, forgalmazók.
Nálunk egy kezemen meg tudom számolni hány érdemben jó magazin kapható az újságosoknál, blog viszont van elég szép számmal, a hirdetők valahogy mégsem találnak ide.
Úgy tűnik, a boltok tulajdonosai, a cégek értékesítési vezetői, asszisztensei, marketingesei nem olvasnak blogokat, de ami ezek szerint még szomorúbb: a cégek reklám-stratégiáit megtervező márka- és reklámügynökségek sem...
...vagy olvasnak, csak nem az ágyasztaltv-t :(
Pedig már nem csak a blog felületei játszhatnak szerepet egy-egy kampány tervezésekor, hanem a blog Facebookos profiljára illesztett applikációk tömkelege is.
Na, bocsánat, hogy ilyen hülyeségekkel traktáltalak ma benneteket, kárpótlásul 3 szépséget hoztam:
egy franciát, egy spanyolt és egy franciát.
A két franszia becsapós, vigyázat, mert az egyik másfajta ám mint a másik!
Zenemeg:
Angel Echoes (Jon Hopkins remix) by Four Tet
Spanyol:
Egyik francia:
Másik francia: