<div id=
 
11

Sztárok Velencében és Operaház-körkép

KentaurBen , 2011.11.05. 11:17

A mai senemmunkanap-devalakinekmegigen-ségre tekintettel ismét fotók következnek, rajtuk hírességek és híres helyszínek, de menjünk csak szép sorjában :)


Járt már közületek valaki Velencében?

Nekem még nem sikerült eljutnom oda, és azok a barátaim, akik jártak már ott, vagy februárban voltak a giccses álarcosbálos időszakban vagy nyáron, amikor a hihetetlen szagokra panaszkodtak...


Mikor érdemes odalátogatni, hogy ne kelljen emberek tömkelegét kerülgetni? Vagy ilyen már nincs? Fogadjam el, hogy Velencét a turisták "lakják"?


Mindenesetre mint a képeken mindjárt látni fogjátok néhány "sztár" is megfordult már a városban, és volt pár olyan szerencsés fotós, aki ezt meg is örökítette számunkra.


Jöjjön hát először 'Sztárok Velencében' rovatunk pár képe:


Zenemeg:

Apparat - Song Of Los by Mute UK

És ha már Velencében járunk, nézzünk be az ottani Operába:


És ha már az operaépületeknél tartunk, nézzünk be még 18 lenyűgöző másikba :)

Járt már valaki a budapestin kívül valamelyikben?


Buenos Aires:


Stockholm:


Prága:




Szentpétervár:


San Francisco:


Parma:


Párizs:


Oslo:


New York:


Nápoly:


München:


London:


Milánó:


Monaco:


Barcelona:


Bologna:


...és végül, de nem utolsósorban Budapest:


(Operafotók: David Leventi)


Végére programajánló: tudom, talán későn szólok, de a Millenárison ma este 8 órakor Gryllus Vilmos 60. szülinapját ünnepli egy nagykoncerttel (ami nem gyerekműsor lesz, csak jelzem :)

Fellépnek még: a Kaláka és a Rackajam,


valamint Szokolai Dongó Balázs.

(Fotók: Lajtos István)


Az eseményhez itt tudsz csatlakozni a FB-on.


Ha tetszett a bejegyzés, gyere, csatlakozz az ágy-asztal-tv blog Facebookos klubjához.
Ezt megteheted ide kattintva.

Címkék: férfiak nők

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr73355442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nofer 2011.11.05. 12:01:28

A bukaresti és budapesti operaház között mi a különbség?:)

CiaoItaly 2011.11.05. 12:11:44

Nem vagyok egy "gyakrankommentelős" olvasó, de gondoltam, megírom, talán ősszel érdemes megnézni Velencét, mondjuk a filmfesztivál után, akkor kevesebben vannak (vagy a filmfesztivál alatt, de akkor számolni kell a tömeggel és az egy főre jutó mondjuk fél hírességgel). És ha már ott vagy, bár nem opera, nem szabad kihagyni a vicenzai színházat, a Teatro Olimpicot, a színpadképe lenyűgöző, egy órányira van Velencétől, itt egy kis ízelítő, hogy stílusos legyek, ugyanettől a fotóstól, akitől te is válogattad ma a képeket: www.bau-xi.com/dynamic/images/detail/David_Leventi_Teatro_Olimpico_Vicenza_Italy___Ed_of_10_15439_360.jpg
Zsófi

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2011.11.05. 12:33:49

@Nofer: bocsánat, javítottam a dolgot.

@CiaoItaly: köszönöm a tanácsokat! mind nagyon jól hangzik!

baobab 2011.11.05. 14:18:24

Szerintem nyaron sincs budos Velenceben, viszont az igaz, hogy lepni nem lehet a turistaktol, ahogy farsang idejen sem. Nem tul romantikus. A gondola megalloknal kigyoznak a sorok, hiaba kerul horrorisztikus osszegbe.
En eddig ketszer jartam Velenceben nyaron, mindketszer elviselhetetlen meleg volt. Farsang idejen viszont hideg volt, hideg, de a tomeg felmelegitett (heringes doboz).
En 1985-ben jartam ott eloszor, akkor meg romantikus volt (de en meg kolyok voltam es bagoztam a romantikara).
Egszer vonattal mentem Romaba es Velenceben at kellett szalni, pont hajnalok hajnalan csurgott be a vonat az allomasra, belepillanthattam a koran kelok eletebe, ahogy a motorcsonak viszi a zoldsegeket a piacra, a csatlakozasi idoben csavarogtam egyet a varosban, amikor meg a turistak aludtak, sose feledem. Szerintem erdemes tenni egy kort a hajnali Velenceben.

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2011.11.05. 16:54:48

@baobab: ú. a hajnali Velence tényleg szép lehet!

tomware · http://tomware.blog.hu 2011.11.05. 22:22:31

Én speciel május elején voltam először és nem voltak büdösek a csatornák. A turisták mennyisége egészen elviselhető volt - a Lidón pl rajtunk kívül senki sem fürdött a kb 19-20 fokos tengerben...

tomware · http://tomware.blog.hu 2011.11.05. 22:25:09

Ja igen és hétköznap volt, a félhetes vaporettóval mentünk a Szent Márk térig. Szóval még tartott a hajnali fíling.

De ez minden világvárosra igaz: Hajnalban Bécs és Prága is nagy élmény volt

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2011.11.06. 18:07:52

@tomware: Köszi! Remélem rajtam kívül mások is kedvet kaptak egy hajnali csavargáshoz Velencében :)

szépjuhászné 2011.11.07. 13:58:54

Egy ismerősünk hajót bérelt ott, nem volt többe, mintha szállodában lakott volna. Azt kipróbálnám, milyen lehet hajóval bejárni.
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása