<div id=
 
2

2012. Első hétfő.

KentaurBen , 2012.01.02. 09:40

 
Meglepett az érzés, hogy mennyire utálom azt a mai reggelt.
Máshogy terveztem, de már abban a pillanatban éreztem, hogy nem stimmel minden, amikor kinyitottam a szemem.
Pedig itt a Nap is süt.

Én vagyok az egyetlen, aki úgy érzi, hogy hirtelen már kész tervvel kellene előállnia egész 2012-re?

Állítsátok meg a világot. ki akarok szállni!

Hogy mégse legyen teljesen reménytelen a mai nap, és hogy ne telepedjen át rátok az én ma reggeli 'Ihatemondays'-hangulatom, nézzünk be 3 lakásba. De sürgősen.
Vagyis de mán.

Zenemeg:

Want you in my soul (Original) - Lovebirds feat Stee Downes by Stee Downes


Szívemcsücske lengyel rönkház:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Otthonos francia rönkház too:
 
 
 
 
 
 
 

Atlantai neocountry (vigyázat, nyomokban még karácsonyt tartalmaz!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Melyikben mi tetszett?

Fotók innen, innen és innen.

Ha tetszett a bejegyzés, gyere, csatlakozz az ágy-asztal-tv blog Facebookos klubjához.
Ezt megteheted ide kattintva.

Címkék: férfiak nők közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr583512843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.01.02. 21:43:30

A rönkház már jöhet is:) Elfogadnám:)

JM_JM 2012.01.02. 22:07:01

A francia zuhanydézsa! De hogy hogyan másznék már bele az örök rejtély marad.
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása