<div id=
 
2

De hosszú ez a hónap...

KentaurBen , 2012.01.19. 12:00

...olyan, mintha soha nem akarna vége lenni.


Zenemeg:

Sia - Cloud (Plastic Plates Remix) by PLASTiC PLATES

Miklya Anna: Készlet


Látod, ez lett belőle.

Otthagytad azt a két őszibarackot

az alsó polcon - mondtam, hogy ne

tedd, én mindent megmondok előre.

Sajnálom, hogy nem láthattam

az elmúlás jeleit rajtuk, nem

figyelhettem napról napra,

ez nekem sokszor örömet okoz.

 

Amúgy olyanok a tárgyak, mint ahogy

hagytuk őket, csak ez a furcsa, túl édes

szag vette be magát a bútorok szövetébe,

mintha egy halott volna a házban.

 

Tejet iszol egy dobozból. Idegesítesz.

Azt akarom, legyél magasabb, legyél alacsonyabb,

legyen sűrű, hosszú, vörös hajad, szivárványszínű,

akármilyen. Azt akarom, tegyél rendet

a konyhában, ha már használod az edényeimet,

és mindenen, mindenen ott hagyod a kezed nyomát.

 

Van egy komód az előszobában.

Oda gyűjtöttem a fontos dolgokat,

amik egyedül nekem fontosak,

te úgy hívod, a lomos szekrény,

és bosszant a létezése is. Gyűjtöttem

egy csomó villamosjegyet, mert

szeretem nézni, hogy valahonnan

valahova tartottam, el is jutok egyszer

biztosan. Más. Cigarettapapír,

érettségi bizonyítvány, darabka radír.

 

Amíg itt éltünk, oda rejtettem a poharakat

utánad. Amiből tejet ittál reggel,

teát tizenegykor, üdítőt ebéd után.

Annak a fióknak volt ilyen szaga,

bejöttél az előszobába, és gyanakodva

körbeszimatoltál, én pedig fuldokolva

nevettem a fürdőszoba ajtaja mögött.

 

A fürdőszobaajtót olajozod most egy hosszú

mókusszőr ecsettel, mert megvetemedett.

Bérlők költöznek be a héten, és szeretnél

mindent a legjobb állapotban hagyni.

A komódot, ha kérném, felkapnád,

levinnéd a lépcsőn a harmadik emeletről,

és minden vacakkal együtt bedobnád a kukába.

 

De nem kérek ilyet.

Fogalmam sincs, hogy költöztetek ennyi

szemetet, valahogy mégis megoldom majd.

 

Kicsempészem az összes kacatot,

táskában, dobozban, a bőröm alá varrva,

a jegyeket, a bérleteket, az összevérzett

alsóneműt, a karikába gyűrt lepedőket

és a beszáradt poharakat is. Kijuttatom,

ha addig élek, a szavaimat valahogy.

 

„Vesd le." „Vesd meg." „Vedd meg."

„Itt ne ölelj meg, kérlek."

„Rakd el azt most." „Hozd vissza."

„Töröld meg az arcod."

„Igyál egy jó teát."„Ne merj bort inni."



Fotók innen.


Ha tetszett a bejegyzés, gyere, csatlakozz az ágy-asztal-tv blog Facebookos klubjához.
Ezt megteheted ide kattintva.

Címkék: férfiak nők közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr153589765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Süncsi 2012.01.20. 13:57:31

Sok szép, nagyvonalù tér, tetszik!

m.anna 2012.01.26. 20:50:45

ez az én versem, köszönöm! de az utolsó sor lemaradt.
:)
„Igyál egy jó teát.”„ Ne merj bort inni.”
„Igyál inkább mérget.”
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása