<div id=
 

Fejezetek egy enteriőr stylist naplójából...

KentaurBen , 2012.07.30. 14:03

 

Tudjátok, hogy én eléggé nyitott vagyok a szokatlan megoldásokra, és általában a frisset, az újat keresem.

Meg megmutatom nektek.

Igaz, a tapasztalat azt mutatja, hogy nem kapok érte sok lájkot (sőt, eszembe jut, amikor elhívtak egy állami rádióba interjúra, az ott zajlott beszélgetés végleges, szerkeszettt verziójába végül az nem került bele, mikor megemlítettem, hogy a magyarok nagy általánosságban inkább konzervatívok a lakberendezésben... és most nem teszem hozzá, hogy tisztelet a kivételnek, mert én ezt nem pejoratív értelemben használom, szóval tisztelem őket is).

 

Nevezzük ezt a fajta érték-közvetítést az én kis missziómnak :)

 

Mára a San Francisco-i Charles de Lisle portfóliójából válogattam pár képet.

Mit szóltok?

 

Zenemeg:

Massive Attack - Babel feat. Martina Topley-Bird by thule2012

Ha tetszett a bejegyzés, gyere, csatlakozz az ágy-asztal-tv blog Facebookos klubjához.
Ezt megteheted ide kattintva.

Címkék: férfiak nők közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr534686639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása