<div id=
 

Cape Town-i nyaraló

KentaurBen , 2013.03.06. 17:56

capetown01.jpg

Tengerparti ház is, irodalomvisszavágos bejegyzés is régen volt már.

Máma 2 in 1.

Gellén-Miklós Gábor: Együgyű dal a szeretőről

Enni kérek: megitat.

Inni kérek: enni ad.

Úszni vágyom: napra tesz.

Koszra vágyom: leporol.

 

Ő moziba: én színházba.

Ő térre: én utcára.

Neki a fehér: nekem a fekete.

Neki az egész: nekem a fele se.

 

Ha felhívom: leteszi.

Ha leteszem: felveszi.

Én viszem: ő hozza.

Én balra: ő jobbra.

 

Én nyaralok: ő kitelel.

Szólok hozzá: nem felel.

Integetek: nem köszön.

Elzavarom: visszajön.

Zenemeg:

Ólafur Arnalds - Endalaus II by Erased Tapes

capetown02.jpg

capetown03.jpg

capetown04.jpg

capetown05.jpg

capetown06.jpg

capetown07.jpg

capetown08.jpg

capetown09.jpg

capetown010.jpg

capetown011.jpg

capetown012.jpg

Címkék: férfiak nők közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr445120207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása