<div id=
 

Bonyolult nyár és még sokan mások

KentaurBen , 2012.08.03. 12:51

A blog indulása óta eltelt 2 és fél év alatt talán egyszer tettem említést (és épp talán csak a múlt héten), hogy bizony én néha ecsetet ragadok, meg vásznat, meg festéket, és bizony föstegetek (pl. ilyeneket).

 

Emlékszem, mikor elindult a wiw, még az elején egy festményemet is elárvereztük anno, a befolyt összeget pedig felajánlottam a rendszer fejlesztésére :)

Muhaha.

 

Szóval az nem most volt... a képeim száma lassan gyarapodott, hálistennek, lekopogom, szinte mind megtalálta a helyét a nagyvilágban valahol, valakiknél, bár nem abban a tempóban, ahogy gondoltam, hogy fognak, ui. nehezen válok meg tőlük.

A megalkotásuk sem volt soha tudatos, egyszerűen csak csináltam, ahogy éreztem, hogy csinálnom kell.

Aztán itt ragadtak a nyakamon, velem költöztek egyik lakásból a másikba, nem akartam őket elengedni.

 

De most új képbe kezdek, és arra gondoltam, mielőtt nekiindulok, hogy valamelyik galériába vagy kvzóba függesztve "Eladó" tábla kerüljön a nyakukba, a ma bemutatott két jószágot - kicsit félve, kicsit büszkén - először nektek mutatom meg.

 

Megfesteni ezeket nagy öröm volt számomra, remélem nektek is tetszeni fognak :)

 

És persze eladó mindkettő.

Ha valakit komolyan érdekel valamelyik, írjon nekem, megbeszéljük a részleteket.

Ide: agyasztaltv (kukac) yahoo (pont) com

 

Zenemegnek is egy kortárs klasszikust választottam mára, na, nem mintha az én műveim felérnének Einaudi mester szintjéhez, de ezt nagyon szeretem:

Divenire by Ludovico Einaudi

Bonyolult nyár

(100x70 cm, olaj, vászon)

És pár részlet:

Mester és tanítványai

(70x90 cm, olaj, vászon)

Néhány részlet:


 

Fotók: Gerlai Tibor.

 

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek nyomj egy like-ot a végén, talán olyanokhoz is eljut a híre, akiket érdekelhet! De csak ha tetszett, amit láttál :) Köszi :)


 

Címkék: férfiak nők közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr204693902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása