<div id=
 
8

Best of Valami

KentaurBen , 2011.02.14. 10:57

A mai napon egy csomó hasonló témájú blogon hogyankészítsünkszívalakúeztmegazt olvashattok, jól van ez így, szeresse is egymást mindenki.
(De ne csak ma.)

Én egy fotóválogatást hoztam inkább családi fotókból, na, nem az enyémből, bár nyilván onnan is lehetett volna szemezgetni pár hasonlót.



Negédes párok, balul elsült, de lencsevégre kapott jelenetek, úgyszeretlekmajdmegeszlek, szupergiccses családi és esküvői fotók, és az örök téma: valaki, de csak egy valaki nem érzi túl jól magát vagy valami totál mást csinál, mikor kattan a fotómasina rekesze.

A legjobb fotosopp az élet avagy Best of Valami:



Fotók innen.

Címkék: férfiak nők közöshalmaz

Pin It
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyasztaltv.blog.hu/api/trackback/id/tr282659920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TantóNéni 2011.02.14. 22:49:42

Haha, ismerem az oldalt, köszi a képekért, jókat röhögtem. Megyek és megnézem a többit is.

háztáji · http://haztajidizajn.blog.hu 2011.02.15. 20:20:09

Az ablakra ragasztott gyerek csúcs!:)

szipap 2011.11.07. 16:44:42

nagyon szuper a gyűjteményed!
a név választásod is tetszik, 'best of valami', abszolut illik a témához.
Ami közben bennem felmerült, hogy ebben nem a 'best of semmi' blog neve inspirált? valahogy az derül ki nekem, de lehet hogy egyszerű véletlen.
üdvözlet!

szipap 2011.11.07. 16:46:40

félre ne értsd, akkor sincs semmi, hisz mindenkit inspirál valami, amit kihagytam az előbb, az csak annyi, hogy ha így van, én megemlíteném valahol. de lehet, hogy csak nálam függ össze a két fotós téma + blog + névválasztás.

betűtészta 2011.11.07. 17:15:45

Sztem a többség kamus kép....

szipap 2011.11.07. 17:16:18

köszi, nem láttam :)
ha tetszik, akkor pláne lehetséges, hogy valahol a végtelenben mégis összekötődtek a szálak :)
Pin It

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása